×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
فروش ۴۲ میلیارد ریالی در پنجمین مزایده وسایل نقلیه توقیفی هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مجتبی قهرمانی اظهار کرد: با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم صیانت از بیت‌المال و تعیین تکلیف فوری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های سراسر کشور، پنجمین مرحله مزایده موتورسیکلت های توقیفی استان برگزار شد که در جریان آن، تعداد ۱۳۰۰ دستگاه موتورسیکلت فرسوده و اسقاطی فروخته شد.

وی مبلغ فروش حراج موتورسیکلت های توقیفی در این مزایده را ۴۲ میلیارد و ششصد و چهارده میلیون و یکصد و پانزده هزار ریال اعلام کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با اشاره به اینکه طی پنج مرحله برگزار شده از مزایده موتورسیکلت های اوراقی و توقیفی در پارکینگ های این استان تاکنون تعداد ۵ هزار و نهصد دستگاه موتورسیکلت به مبلغ ۱۱۳ میلیارد و دویست و هشتاد و دو میلیون و چهارصد و شصت هزار ریال فروخته شده است، تأکید کرد: این مزایده ها تا فروش کامل همه خودروها و موتورسیکلت های موجود در پارکینگ های استان ادامه خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان با بیان اینکه پس از دستورات صریح ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی، حجت بر همه دستگاه‌های متولی تمام شده است، تأکید کرد: دادگستری هرمزگان از هیچ کوششی برای جلوگیری از تخریب و تضییع اموال توقیفی موجود در پارکینگ‌های استان، فروگذار نخواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo