×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
خبرهای خوب درمانی برای میناب و رودان/ از دوشیفته شدن درمانگاهها تا استخدام پزشک متخصص و عمومی بومی

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،کمبودهای درمانی شرق هرمزگان بخصوص در زمینه کمبود نیروهای متخصص و کیفیت ارائه خدمات به مردم از جمله دغدغه‌هایی است که همواره مطرح بوده است.

در این زمینه و در پاسخ به پیگیری‌های مردم از خبرگزاری فارس به گفت و گویی با غلامعباس مومنی پرداختیم تا از تازه ترین اقدامات تأمین اجتماعی در راستای افزایش خدمات درمانی به مردم در پی سفر اخیر گروهی از مدیران و کارشناسان این سازمان به شرق هرمزگان مطلع شویم.

غلامعباس مومنی مدیرکل مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان عصر امروز با بیان این که برای ارتقای وضعیت خدمات درمانی تامین اجتماعی به مردم در شرق هرمزگان اقدامات و تصمیمات ویژه‌ای در جریان سفر هیات ویژه سازمان تامین اجتماعی به استان که با پیگیری نماینده مردم این منطقه انجام شد، صورت گرفت.

وی عنوان داشت: در خصوص معضلات درمانی شهرستان رودان تصمیمات ویژه‌ای اتخاذ شد که بر مبنای آن برای تقویت درمانگاه این شهرستان، این درمانگاه دو شیفته خواهد شد.

در همین زمینه همچنین به گفته مومنی، یک داروساز بومی و دو دندانپزشک بومی نیز به استخدام درخواهند آمد و تجهیزات ویژه‌ای نیز برای ارتقای آزمایشگاه آن تامین خواهد شد.

مومنی درباره تصمیمات مرتبط با شهرستان میناب نیز عنوان کرد: درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در میناب دوشیفته خواهد شد و دو پزشک عمومی بومی جدید، دو دندانپزشک بومی جدید، یک داروساز بومی جدید و یک متخصص داخلی بومی نیز استخدام خواهد شد تا بتوانیم سطح ارائه خدمات را به مردم افزایش دهیم.

هدف از تأکید بر استخدام نیروی بومی، ماندگاری این نیروها در منطقه است.

مدیرکل مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان بیان داشت: برای جاسک نیز یک نفر پزشک عمومی بومی استخدام خواهد شد تا در مجموع بتوانیم تراز خدمات رسانی را در شرق استان بهبود دهیم.

وی از پیگیری‌های نماینده مردم شرق هرمزگان نیز در این زمینه تقدیر کرد و گفت: با هم افزایی و دغدغه‌مندی عموم مسؤولان قادر به بهبود خدمات به مردم خواهیم بود و باید همه در راستای ارائه بهترین خدمات به مردم عزیز تلاش کنیم.

منبع خبر : خبرگزاری فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo