×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری اولین رویداد دانشی، مهارتی و عملیاتی جهاد تبیین ویژه مدیران ارشد هرمزگان+عکس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،محسن خاکی نهاد درآیین افتتاح و جلسه توجیهی دوره آموزشی جهاد تبیین که با حضور استاندار برگزار شد، گفت: دوره دانش افزایی، مهارت افزایی و عملیاتی جهاد تبیین “رزم آورد ۱” ویژه فرمانداران، مدیران ستادی استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی در استانداری هرمزگان از امروز پنج شنبه ۲۹ دیماه آغاز شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان درآیین افتتاح و جلسه توجیهی دوره آموزشی جهاد تبیین که با حضور استاندار برگزار شد، گفت: دوره دانش افزایی، مهارت افزایی و عملیاتی جهاد تبیین “رزم آورد ۱” ویژه فرمانداران، مدیران ستادی استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی در استانداری هرمزگان از امروز پنج شنبه ۲۹ دیماه آغاز شد.

محسن خاکی نهاد با اعلام این خبر بیان داشت: نظر به لزوم تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر انجام جهاد تبیین به عنوان فریضه قطعی و فوری و یکی از الزامات تحقق گام دوم انقلاب در راستای وظایف مهم جامعه سازی، تمدن سازی و تحقق حکومت الهی و تمدن نوین اسلامی، اولین رویداد دانشی، مهارتی و عملیاتی جهاد تبیین به مدت دو روز در هرمزگان برگزار می شود.

وی افزود: با تلاش مرکز مطالعات راهبردی وزارت کشور، مرکز ارتباطات دولت و روحانیت و با موافقت استاندار به میزبانی هرمزگان در حال برگزاری است. خاکی نهاد بیان داشت: این دوره آموزشی در قالب یک رویداد اقدام محور در چهار نوبت نیم روزه تا جمعه ادامه خواهد داشت و با تاکید بر سخن نو و شیوه نو، ویژه مدیران ارشد استانی با تدریس اساتید مجرب کشوری در راستای ارتقای توانمندی مدیران در شناخت دقیق صحنه و طراحی اقدامات موثر در مقابله با دشمن برگزار خواهد شد.

دبیر شورای اداری هرمزگان با بیان اینکه از جهاد تبیین، سلاحی به عنوان ابزار تاکتیکی مقابله با دشمن باید بهره مند شد، افزود: مدیران در ۶ گروه عملیاتی اقتصادی- صنعتی-کشاورزی، خدمات اجتماعی، سیاسی-امنیتی-قضایی، علمی- آموزشی، فرهنگی- رسانه ای و مدیریت اداری در قالب یک رویداد اقدام محور شرکت می کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo