×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
هرمزگان نیازمنداصلاح ساختارمدیریتی وایجاد معاونت سواحل و جزایراست

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مهدی دوستی عصر پنجشنبه در جلسه کارگروه امور اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده که با حضور محمد عباسی معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور برگزار و مباحث مرتبط با آسیب‌های اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از ارائه گزارش مبسوط آماری از وضعیت آسیب‌های اجتماعی، حل این مسائل را در گرو برنامه ریزی دقیق و عمل گرایی مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و تخصیص اعتبار مناسب دانست و گفت: یکی از مسائل عمده‌ای که به آسیب‌های اجتماعی در استان دامن می‌زد مسئله بافت فرسوده و عدم ساماندهی این مناطق در استان بود.

وی افزود: خوشبختانه با رویکرد مثبت دولت سیزدهم این مسئله در هرمزگان در حال ساماندهی است و مردم ساکن در این مناطق می‌توانند اسناد مالکیت منازل خود را دریافت کنند تا جریان نوسازی و خروج محلات از بن بست های فرسودگی آغاز شود.

دوستی اجرای طرح بازآفرینی شهری را راهکار مهمی در جهت بهبود وضعیت زیست شهری مردم دانست و گفت: در شهرستان‌های مختلف فرمانداران مکلف هستند این طرح را در محلات هدف انجام دهند.

استاندار هرمزگان با اشاره به ظرفیت بی نظیر استان در حوزه سواحل و جزایر گفت: گستردگی سواحل و جزایر استان می‌طلبد در ساختار استان یک اصلاح صورت گیرد و معاونت سواحل و جزایر ایجاد شود.

وی تصریح کرد: ۱۴ جزیره با مسائل متنوع و مختلف و دو هزار و ۲۳۲ کیلومتر خط ساحلی با احتساب ۱۳۰ خور و محیط پیرامونی، نیازمند ایجاد یک معاونت است که ضعف موجود را پوشش دهد، توقع می‌رود این مسئله پیگیری و حل شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo