×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
شهرداری شهر قشم فعال‌ترین شهرداری جزیره

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،افشار فتح الهی با اشاره به گذشت نزدیک به یک سال از امضای تفاهم‌نامه فی‌مابین و عملکرد شایسته شهرداری شهر قشم اظهار داشت: خدمات شایسته‌ای که در بافت قدیم و بخشی دیگری از سطح شهر قشم به انجام رسیده، مؤید ثمربخشی تعامل و اعتماد بین سازمان منطقه آزاد قشم و شهرداری است که پیش‌ازاین با تنگ‌نظری‌ها، محدود شده بود و آسیب آن به‌طور مستقیم متوجه مردم می‌شد.

وی تفاهم‌نامه انجام‌شده را نمونه موفقی از اقدام مشترک بین دو دستگاه که قابلیت توسعه دارد، خواند و ادامه داد: عملکرد رو به توسعه شهرداری قشم با رشد درآمدی و خدمات بهینه‌ای که برای مردم به ارمغان آورده، باید الگویی برای سایر شهرها تلقی شود.

فتح الهی از شهرداری شهر قشم به‌عنوان فعال‌ترین شهرداری جزیره یاد و تأکید کرد: فضای کار برای مردم برای کسی که به نیت خدمت وارد عرصه شده باشد، همیشه وجود دارد و لازمه آن همکاری و تعامل برای مدیریت کارهای عقب‌مانده در دولت‌های پیشین است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین در این جلسه خواستار همراهی شهرداری قشم برای ارایه خدمات شایسته‌تر به گردشگران نوروزی شد و گفت: زیباسازی سیما و منظر شهری و خدمات زیربنایی و عمرانی موضوعی است که تا پیش از ۲۰ اسفندماه باید نهایی شده و قشم برای استقبال از گردشگران نوروزی آماده باشد.

در این جلسه همچنین حبیب بازماندگان قشمی، رییس شورای اسلامی شهر قشم و میرداد میردادی، شهردار قشم به بیان بخشی از عملکرد یک‌ساله این دو نهاد پرداختند.

ساماندهی محله امام حسن(ع)، مسکن مهر و شهرک گلزار روستای طولا، تأمین خطوط حمل‌ونقل ناوگان عمومی، مسکن جوانان شهر قشم، نوسازی و ساخت مدارس، بازار ماهی‌فروشان و تجهیز آتش‌نشانی‌های سطح جزیره از موضوعات دیگری بود که در آیین مذکور مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

یادآور می‌شود، تفاهم‌نامه همکاری در حوزه مرتبط با وظایف شهری در محدوده بافت قدیم شهر قشم به‌منظور جلوگیری از دوگانگی در انجام وظایف و ارایه خدمات مطلوب به شهروندان، بین سازمان منطقه آزاد قشم و شورای اسلامی و شهرداری شهر قشم در آذرماه ۱۴۰۰ به امضا رسید و با توجه به نتایج مطلوب حاصل از این تفاهم‌نامه برای مردم، شامگاه سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۱ این تفاهم‌نامه مورد امضای مجدد و تمدید قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo