×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
جایگاه مدیریت محلی باید ارتقا پیدا کند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،علی طالبی در اولین گردهمایی منطقه‌ای مدیران‌کل دفاتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری‌های هرمزگان، کرمان، بوشهر، فارس و سیستان و بلوچستان که به میزبانی استانداری هرمزگان در حال برگزاری است، ضمن گرامی‌داشت ایام الله ماه رجب، اظهارداشت: نتیجه‌بخش شدن گردهمایی ها به پیشنهادات و ایده‌ها ارائه شده، وابسته است که مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گیرد و با رفع اشکالات، اجرایی شود.

طالبی در چینش استان‌ها برای برگزاری گردهمایی‌های منطقه‌ای، مسائل مرزی و اشتراک های فرهنگی را ملاک دانست و بیان کرد: در این همایش هم به لحاظ شکلی و هم به لحاظ محتوایی باید به جمع بندی برسیم چرا که خیلی از مسائل استانی را می‌توان در استان‌ها با تعامل مسئولان چند استان حل کرد.

وی با اشاره به اقدامات و برنامه های استاندار هرمزگان، تاکیدکرد: استاندار هرمزگان جزو استاندارهای ساعی و پر تلاش در کشور هستند و در تمام ارزیابی‌ها، برتر می‌باشند این مهم نشان دهنده جایگاه مدیریت محلی است که باید با تحول در مدیریت کلان، این جایگاه را ارتقا دهیم چرا که موجب توسعه یافتگی در منطقه می‌شود.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور عنوان‌کرد: در کشور ما بودجه‌ریزی، قانون‌گذاری و بسیاری از تصمیم‌گیری‌ها به صورت ملی انجام می‌شود و لازم است مدیریت محلی را در بدنه دولت قدرت ببخشیم و توجه مدیران ملی را به سمت استان‌ها سوق دهیم.

طالبی شبکه‌سازی را یکی از وظایف مهم مدیران کل بازرسی در استان‌ها دانست و گفت: باید بتوانیم شبکه‌ها را برای رفع و رجوع مسائل مبتلابه کشور حرکت دهیم و نگاه تخصصی به حل مسئله را فعال کنیم و در این راستا لازم است از تجربیات مهم استان‌های موفق نیز بهره گرفته شود.

وی با تاکید بر تجربه‌نگاری و مستندسازی اقدامات دولت، عنوان‌کرد: این مسئله دو مزیت دارد اول اینکه عبرت برای آیندگان است و دوم اینکه مطالعه یا بررسی آن تجربه جدیدی برای مسئولان خواهدبود همچنین با تکیه بر مستندسازی عملکردها می‌توان جهاد تبیین مدنظرمقام معظم رهبری  را تحقق بخشید.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور استانداردسازی اقدامات سیستم و کنترل کیفی امور را دیگر وظیفه مدیران کل بازرسی در استان‌ها برشمرد و اظهارداشت: اگر این امور به درستی انجام شود نیاز زیادی به بازرسی پیدا نخواهیم کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo