×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
مکان جدیدی برای فرودگاه میناب جانمایی می‌شود

به گزازش تجارت جنوب آنلاین،مهدی دوستی  در نشست شورای مسکن هرمزگان افزود: همچنین توسعه شهر بندرعباس از سمت شرق ضروری بوده و جانمایی فرودگاه جدید شهر بعنوان زیرساخت اساسی این توسعه انجام می‌شود.

وی همچنین به اقدام تمامی دستگاه‌های اجرایی در طرح نهضت ملی مسکن تاکیدکرد و ادامه داد: مدیران بخش‌های زیرساختی اعم از آموزشی در تمام مقاطع، ورزشی، فرهنگی، مذهبی و تفریحی موظف اند ظرف ۱۵ روز با درنظر داشتن نقشه ها و سرانه جمعیتی در موقعیت‌های تعیین شده برای مسکن ملی را برآورد مالی و اعلام کنند تا در کمیته برنامه‌ریزی اعتبار مورد نیاز سال ۱۴۰۲ مطرح و برای بودجه طبقه‌بندی شود.

رییس شورای مسکن هرمزگان در خصوص تکمیل منازل آسیب دیده از بحران‌های سیل و زلزله در میناب، رودان، بندرلنگه و بندرعباس هم بیان کرد: ایفای نقش مسوولیت‌های اجتماعی فقط به صنایع بزرگ اختصاص ندارد و پیمانکاران هم باید در این حوزه وارد شوند.

دوستی گفت:‌ بر همین اساس فرمانداران لازم است از این ظرفیت و دیگر امکان‌های شهرستان از گروه‌های جهادی و مردمی تا حمایت بانک ها را پای کار آورند.

وی خاطرنشان کرد: در جهت تامین بخشی از مصالح مورد نیاز احداث مسکن در استان هرمزگان، حمایت‌هایی را در دستورکار قرار خواهیم داد تا شب عید مردم این مناطق متاثر از بحران، سال نو را در منازل سفیدکاری شده و آماده جشن بگیرند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، شروع عملیات های اجرایی، صدور پروانه ساخت و انعقاد قرارداد های واگذاری را مهم ترین بخش نهضت ملی مسکن اعلام کرد و یادآورشد: عملکرد شهرستان‌ها در تشکیل پرونده‌ها و انجام قرعه کشی واگذاری زمین به متقاضیانی که ودیعه ۴۰ میلیون‌ تومانی را پرداخت کرده‌اند، ملاکی برای سنجش فرمانداران است که باید با تمام توان مشکلات و مسائل موجود را احصا و رفع کنند.

گفتنی است در این نشست، علاوه بر بررسی عملکرد بانک‌ها در طرح نهضت ملی مسکن، شهرداری به عنوان مسوول آسفالت مسیر دسترسی به مجتمع ۱۶۰ واحدی بندرعباس و بنیاد مسکن استان متولی الحاق زمین های شناسایی شده در کرگان و بندزرک تعیین شدند.

دستوراتی هم درخصوص آغاز ساماندهی اراضی ۱۸ هکتاری حاجی آباد، آغاز عملیات اجرایی هفت بلوک ۱۰ واحدی این شهرستان تا دهه فجر و همچنین تکمیل اسکلت آموزشی شهرک پیامبر اعظم و آماده‌سازی زمین های جدید طرح مسکن ملی در ۱۴ شهرستان به مدیران و فرمانداران داده شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo