×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
بهره برداری از مزرعه ۶۰ هکتاری پرورش میگو سایه خوش-بندرلنگه

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مهدی دوستی در آئین بهره برداری از این پروژه ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر گفت: امروز از هر زمان دیگری برای موفقیت و استقلال ایران به وحدت و همدلی نیازمندیم، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک جشن ملی، می‌تواند زمانی برای همدلی باشد.

مهندس مهدی دوستی با بیان اینکه استان هرمزگان بالغ بر ۵۰ هزار هکتار ظرفیت شناسایی شده برای پرورش میگو دارد تصریح کرد: امید است با تلاش های دولت مردمی و به زیر کشت رفتن این میزان از اراضی شاهد رشد و توسعه بیش از پیش استان در این زمینه باشیم.

در ادامه سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان گفت: این مزرعه در مساحت ۶۰ هکتار در مجتمع پرورش میگوی سایه خوش بندرلنگه واقع شده است و با سرمایه گذاری ۳۷ میلیارد تومان برای بیش از ۲۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می کند.

ساسان صادقی خاطر نشان کرد: مجتمع پرورش میگوی سایه خوش با مساحت بیش از ۲۴۰۰ هکتار و سطح کشت مفید ۹۸۰ هکتار در حال فعالیت است.

وی تصریح کرد: در دهه فجر امسال ۱۲ پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر ۱۸۵۰ میلیارد تومان و اشتغال مستقیم ۱۹۲۰ نفر افتتاح و ۶ پروژه شیلاتی-عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۷۰۰ میلیارد تومان و اشتغال مستقیم ۱۱۸۰ نفر کلنگ زنی می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo