×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
مدیران راه و شهرسازی از فرصت طلایی زمستان برای ساخت و ساز و پیشرفت پروژه‌ها استفاده کنند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مهدی دوستی دوستی در این بازدید با تاکید بر اینکه نیاز است روند احداث منازل مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن تسریع شود گفت: مدیران راه و شهرسازی استان موظف هستند با پیش‌بینی تمام موارد مورد نیاز و با ارزیابی صحیح، روند ساخت و ساز را سرعت داده و در کمترین زمان این منازل را به متقاضیان واگذار کنند.

وی افزود: زمستان فرصت مناسبی برای هرمزگان در حوزه ساخت و ساز و پیشرفت کار طرح نهضت ملی مسکن است چرا که در این ایام با توجه به سرمای هوا در اکثر مناطق کشور، روند اجرای پروژه‌های عمرانی نظیر ساخت و ساز مسکن متوقف شده و از این فرصت بایستی به درستی استفاده شود.

استاندار هرمزگان گفت: باید با استفاده از فرصت طلایی پیش‌رو تلاش کرد در مناطق مختلف استان و با تامین پیش نیازها به گونه‌ای عمل کرد که تا اردیبهشت ماه بخشی از این منازل در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: متقاضیان دریافت مسکن نیز که ثبت نام آنها نهایی شده برای سرعت بخشیدن به ساخت و ساز بایستی سهم آورده خود را واریز کنند تا بتوان در زمان باقی مانده از فرصت طلایی گام‌های بزرگی در حوزه ساخت و ساز مسکن در هرمزگان برداشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo