×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
اعلام نتایج بازبینی چهارمین جشنواره تئاتر(جوانه ها) ویژه کانون های مساجد روستایی شهرستان میناب

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، اسلام خواجه یی اظهار کرد: ۱۱ اثر برگزیده چهارمین جشنواره تئاتر خیابانی(جوانه) ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد روستایی شهرستان میناب توسط علی رحیمی شهواری، حسین زاهدی و محمد اختیاری از داروان این مرحله معرفی شدند.

وی افزود: آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، پس از داوری و ارزیابی های فنی در روزهای۱۳ و ۱۴ بهمن ماه جاری، در نهایت با رأی داوران ۱۱ اثر به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ادامه داد: نمایش «وصیت» به کارگردانی محمد رحیمی از روستای شهوار، «توپ خونی» به کارگردانی عبدالرضا زارعی از روستای سرباران، «مقصر» به کارگردانی ابراهیم زحمت کش از روستای و سرباران و «خوره» به کارگردانی محمد زارعی از روستای سرباران ازجمله آثار راه یافته به مرحله نهایی جشنواره می باشند.

وی اضافه کرد: «رهایم نکنید» به کارگردانی مسلم کبابی از روستای سرباران، «حال خراب مرا ببین» به کارگردانی راضیه پودات و مریم رنجبر از کانون خضرنبی، « به افق محل » به کارگردانی داود رمضان زاده از کانون سجادیه و « نافرجام » به کارگردانی فرشید کریمی از حاجی خادمی از دیگر آثار راه یافته هستند.

خواجه یی، با بیان اینکه با توجه به سیاست و اهداف جشنواره کانون فرهنگی هنری مساجد و بچه های مسجد و کشف استعداد های جوان نمایش «نه سفید نه سیاه، خاکستری» به کارگردانی مجید زاهدی از روستای دهو مشروط به بازبینی مجدد انتخاب شد، افزود: نمایش های « صدایم کن » به کارگردانی مرتضی رنجبری از روستای حاجی آباد و « باید کاری کرد » به کارگردانی فاطمه شبگردی در بخش جنبی جشنواره معرفی شدند.

وی عنوان کرد: آشنایی نوجوانان و جونان با آموزه های دینی قرآنی از طریق هنر نمایشی، شناسایی و کشف، جذب، پرورش و تربیت هنرمندان مسجدی، فراهم نمودن زمینه جهت رقابت هنرمندان کانون های فرهنگی هنری و معرفی آنها و همچنین ایجاد زمینه‌ رشد و اعتلای هنری گروه‌های نمایشی کانون های مساجد از اهداف برگزاری این جشنواره است.

گفتنی است؛ چهارمین جشنواره تئاتر خیابانی (جوانه) ویژه کانون های مساجد روستایی میناب ۲۲ و ۲۳بهمن ماه به میزبانی روستای سرباران برگزار می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo