×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهرستان پارسیان در مسیر تحولات بزرگ صنعتی قرار دارد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، احسان کامرانی دوشنبه شب در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان پارسیان با حضور مدیرکل حراست استانداری، ائمه جمعه شهرستان، مسئولان و معتمدان محلی با تبریک فرا رسیدن میلاد خجسته و تابناک مولای متقیان حضرت علی (ع) و همچنین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تسلیت و تعزیت وفات حضرت زینب کبری (س) عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حصرت امام راحل (ره) در سال ۵۷ رخدادی بی نظیر تاریخی بود که دست کشورهای استعمارگر و مستکبران را ازبه غارت بردن منابع کشور کوتاه کرد.

وی افزود: دشمنان از همان ابتدا وقوع انقلاب اسلامی در ایران با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بر نتافتند و اقدام به دشمنی با مردم ایران کردند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: کودتا ها، ترور های کور و مسلحانه، دامن زدن با اقدامات تجزیه طلبانه، جنگ تحمیلی و اعمال شدید ترین تحریم های ظالمانه بخشی از اقدامات دشمنان ازابتدای انقلاب تا کنون برای مقابله با آن بود.

وی تصریح کرد: خباثت های دشمنان علیه ایران اسلامی در طی این سالها تمامی نداشته و از تمامی ظرفیت ها برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهره گرفته اند.

کامرانی خاطرنشان کرد: دشمنان در برنامه ریزی های خود علیه ایران از ابتدای انقلاب تاکنون دچار خطای محاسباتی شده اند و این شجره طیبه روز به روز تنومندتر و قوی تر شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: مردم از ارکان و پشتوانه های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و تمامی نقشه های شوم دشمنان با حضور به موقع و بصیرت مردم خنثی شده است و تمامی محاسبات دشمنان را در طول این سالها بهم ریخته است.

وی با اشاره به اهمیت شهرستان پارسیان، اظهار داشت: شهرستان پارسیان در غرب استان شاهد تحولات مهمی در حوزه صنعتی است که نوید بخش آینده روشنی برای آن است.

کامرانی گفت: کلنگ زنی پروژه های بزرگ پتروشیمی در منطقه انرژی بر پارسیان بخش مهمی از تحولات صنعتی شهرستان است که رهاورد آن ایجاد ظرفیت های جدید برای اشتغال، افزایش تولید و تسریع در توسعه و پیشرفت شهرستان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: شهرستان پارسیان در کنار ظرفیت های صنعتی پتانسیل های مهمی در بخش کشاورزی و شیلاتی برخوردار است که نیازمند برنامه ریزی برای شکوفایی آنها است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه های متعدد شهری و عمرانی در سطح استان و پارسیان، خاطرنشان کرد: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی صدها پروژه عمرانی، صنعتی، تولیدی و خدماتی در سطح استان و شهرستان پارسیان افتتاح و کلنگ زنی می شود که نوید بخش رشد و شکوفایی استان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: همزمان با ششمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی پروژهای عمرانی متعددی نیز در سه شهر پارسیان، دشتی و کوشکنار با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان با تلاش شهرداران افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با قدردانی از تلاش های فرماندار سابق شهرستان پارسیان، خاطرنشان کرد: سرپرست جدید فرمانداری شهرستان پارسیان از نیروهای رسمی وزارت کشور است که دارای سوابق متعددی در امور اجرایی استان است که با برنامه ریزی مناسب و کمک نخبگان شهرستان می توانند گام های مهمی در مسیر رشد و توسعه شهرستان با استعداد پارسیان بردارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo