×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تصمیم حکیمانه رهبری بسیاری از فتنه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حجت الاسلام محمد عبادی زاده پیش از ظهر شنبه در حاشیه مراسم راهپیمایی پر شکوه مردمی در بندرعباس در جمع خبرنگاران، ۲۲ بهمن را بزرگ‌ترین افتخار انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: مردم ایران با وجود تمام انتقادات و مسائلی که دارند پای انقلاب خود ایستادند و دشمن نیز به این مهم رسیده است.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده انقلاب اسلامی برای تمام کشورهای مقاومت و مردم مستضعف و بی پشتوانه دنیا الهام بخش ذکر کرد و افزود: برگزاری با شکوه مراسم ۲۲ بهمن پیام مهمی برای کشورهای دوست جمهوری اسلامی ایران مخابره کرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، با اشاره به فضای مسموم تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی طی چند روز گذشته، ابراز کرد: ملت ایران امروز ۲۲ بهمن جواب عوامل پشت صحنه دشمن و مثلث عبری، عربی و غربی را به خوبی داد و یکی از تفاوت‌های دهه فجر امسال با سال‌های گذشته نیز همین امر بود.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، با اشاره به متفاوت بودن دهه فجر امسال با سال‌های گذشته، بیان کرد: دهه فجر، رخداد و مانور عظمت انقلاب اسلامی که توسط ملت رقم خورد، پاسخی دندان شکم برای دشمنان بود.

وی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی از تندبادهای بسیار بزرگ‌تری عبور کرده است، مطرح کرد: دشمن روی تغییر نسل و گسست بین نسلی برای رسیدن به اهداف شوم خود حساب کرده بود و سعی در تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشت.

امام جمعه بندرعباس در پایان با اشاره به تصمیم حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر عفو برخی از محکومان ماه‌های گذشته عنوان کرد: این تصمیم حکیمانه بسیاری از فتنه‌های دشمان انقلاب اسلامی را نقش بر آب کرد و حضور مقتدرانه، مؤثر و همه جانبه در برنامه‌های دهه مبارک فجر با تمرکز با جریانات و تشکل‌های مردمی نشان داد همچنان مردم پای انقلاب خود ایستاده اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo