×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هیچ دستگاهی حق تعطیلی واحدهای تولیدی را ندارد

به گزارش تجارت جنوب آنلان، فریدون همتی در جلسه کارگروه رفع موانع تولید در گمرک شهید رجایی بندرعباس، افزود: امیدوارم شرایط را به گونه ای رقم بزنیم که واحدهای تولیدی تنها دغدغه شان تولید و راهکار برای تسهیل در روند تولید باشد.

وی با بیان اینکه اگر دلیل عدم پرداخت یا بدهی یک واحد تولید موجه باشد باید فرصت دهیم اما اگر دلیل موجه نبود باید برخورد صورت گیرد، اظهار کرد: واحدهای تولیدی در شرایط سخت و دشواری به سر می برند و هر واحد تولیدی که متوقف شود منجر به ایجاد تبعات اجتماعی می شود بنابراین خواهش می کنم در این شرایط سخت که مشابه جنگ اقتصادی است، هیچ دستگاهی بدون هماهنگی با استانداری با واحد تولیدی برخورد نکند.

عالی ترین مقام دولت در استان هرمزگان با اشاره به اینکه بسیاری از مواقع با داوری استانداری، مشکلات واحدهای دولتی و دستگاه های اجرایی برطرف شده است، خاطرنشان کرد: تجربه تلخی از بنگاه های اقتصادی داریم که با برخورد قهری مواجه شده اند در حالی که باید در اینچنین شرایطی ذهن واحدهای تولید به رونق تولید و حفظ اشتغال باشد نه فشار دستگاه های دولتی.

وی با بیان اینکه نمی گذاریم خللی به واحدهایی تولیدی و دستگاه های اجرایی وارد شود، عنوان کرد: به هر مدیری که درب واحد تولیدی بسته و توانسته از این طریق به مطالباتش برسد، جایزه می دهم.

همتی با اشاره به اینکه استانداری در نقطه ای قرار دارد که همه چیز را می بیند و سعی می کند تصمیم بهینه را بگیرد، ابراز کرد: قوانین کارگروه رفع موانع تولید بر قوانین دیگر مقدم است زیرا اکنون در شرایط خاص قرار داریم و اگر قرار باشد هر دستگاه اجرایی تنها قوانین خود را لحاظ کند و به مشکلات پیشرو بی اعتنا باشد نمی توانیم مشکلات واحدهای تولیدی را برطرف کنیم.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه در شرایط جنگ اقتصادی نیاز به تدبیر عقلانی و میدانی داریم، افزود: امیدوارم شرایط را به گونه ای رقم بزنیم که واحدهای تولیدی تنها دغدغه شان تولید و راهکار برای تسهیل در روند تولید باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.