×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مسئولان کشور قدر این مردم را بدانند/ خطری انقلاب اسلامی را تهدید کند حزب‌الله از سراسر عالم قیام می‌کند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم افتتاح مرکز تدوام تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی شهدای هرمزگان اظهار کرد: امسال ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، خودش یک انقلاب و یک حرکت جدید بود و مانند مراسمات امام حسین (ع) که نه فقط حادثه رخ داده ۶۱ هجری بلکه هر سال عاشورای هرسال را برپا می‌کنیم؛ ۲۲ بهمن امسال، خودش ۲۲ بهمنی جدید بود که باید خدا را به خاطر این امت شکر کرد.

به گفته وی، مردم در اوج سختی‌ها، فشارها و گلایه‌ها اما اصل انقلاب و نظام‌شان را محافظ، پاسدار و نگهبانند و این ادای همان پیمانی است که با امام حسین (ع) بستند و وفاداری به قول به شهدا بسته‌اند.

حجت الاسلام حاجی صادقی ادامه داد: ۲۲ بهمن امسال جشن دارد چرا که مانند ۹ دی ۸۸، تیر خلاصی بر یک فتنه طولانی و برنامه ریزی شده دشمنان بود و خدایا را به برای دو نعمت بی بدیل ولایت و امت شکرگزاریم چرا که همه عزت ما در پیوند این دو نعمت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه اوج اثربخشی ولایت زمانی است که امت،‌ ولایت را محور قرار دهند و آنچه این انقلاب را با این همه دشمنی‌ها، حمله‌ها و آسیب‌ها، زنده و توقف ناپذیر ساخته، قراردادن ولایت در جایگاه فرماندهی، امیری و حکمرانی است، خاطرنشان کرد: به مسؤولان نیز می‌گوییم که قدردان این مردم باشید و بدانید مردم از شما خیلی توقع بالا ندارند اما می‌خواهند که نسبت به ولایت، سرباز باشید و نسبت به این مردم، خدمتگزاری صادقانه را سرلوحه خویش بدانید.

وی در ادامه عنوان کرد: خدا را شکر که دولتی داریم که تردیدی وجود ندارد که می‌خواهد خدمت کند و با مشکلات و موانع و ارثی که از گذشته قرار داده‌اند اما با تمام توان در تلاش است تا باری از دوش مردم بردارد و اقدامات اساسی در کشور شکل بگیرد.

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: نتوانستیم خوب به مردم بفهمانیم که دولت با چه شرایط و وضعیتی کار را تحویل گرفت تا امروز بتواند در وضعیت بهتری به اقدامات خود بپردازد.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش با بیان این که برخی در بعضی از جایگاهها، هنوز باور ندارند که صاحب انقلاب، مردم هستند و در عملکردشان کاری می‌کنند که مردم ناراضی شوند تأکید کرد: هر کس در هر جایگاهی ببیند رهبری با این مردم چه موضعی دارد؟ این موضع همانا موضع الهی با مردم و مبتنی بر آیات قرآن است و ایجاد رضایتمندی در این مردم غیور، یک واجب بر مسؤولان کشور است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان داشت: صهیونیست‌ها نه فقط ما، که خودشان نیز برای نابودی‌شان روزشمار قرار داده‌اند و این در سخنان سران آنها نیز وجود دارد که تلاش می‌کنند تا این رژیم را تا مدت زمانی سرپا نگهدارند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به این که انقلاب اسلامی هواداران زیادی دارد که اگر خطری آن را تهدید کند، تمام نیروهای حزب الله از گوشه و کنار عالم مقابل جبهه استکبار قد علم خواهند کرد، افزود: کم کم انقلاب ملت ایران، خیلی از دولت‌ها را بیدار و متوجه کرده و تاکنون این سابقه نداشت که دولت‌ها بفهمند با نوکری آمریکا نمی‌توانند به سعادت برسند.

وی با یاد کردن از شهدای مقاومت، گفت: شهید ابومهندی المهندس در پرورش نیروهای حشد الشعبی همواره بر ضرورت وجود ولایت و جهاد به عنوان دو شاخصه بسیج مردمی عراق تأکید داشت و این ویژگی کلیدی بسیج برآمده از انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام حاجی صادقی بیان داشت: ریزش ها وجود دارد. شمر جانباز صفین بود اما زشت ترین چهره حادثه کربلا و عاشورا شد ولی اسلام به پیش می رود و این تحقق وعده الهی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: برای مقابله با اسکتبار، منطق کفایت نمی‌کند بلکه باید قوی شد و ما قدرت را در خدمت حق می‌خواهیم و حق اگر قدرتمند نباشد، نمی‌ماند و امنیت پیدا نمی‌کند و قرآن به ما یاد داد که قوی باشید تا امنیت پیدا کنید و دشمنتان مرعوب بشوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به توانمندی کشورمان در حوزه موشکی، ایجاد بازدارندگی غیورانه را مورد اشاره قرار داد و عنوان داشت: اگر موشک نداشتیم، موشک می‌خوردیم اما امروز می‌دانند که اگر بزنند، چندین برابر آن پاسخ می‌گیرند.

وی مهم‌ترین مولفه قدرت انقلاب را که سبب ماندگاری آن نیز شده و شهدا، امام و امام زمان و خدا تضمین کرده است، قوت ایمان مردم ایران است که مبتنی بر معرفت و بصیرت قرار گرفته و این انقلاب را به پیش می‌برد.

منبع خبر : خبرگزاری فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo