×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
راه اندازی کلینیک ناباروری در بیمارستان خلیج فارس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، غلامعباس مومنی گفت: در راستای تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای جوانی جمعیت و رفع مشکلات زوج های نابارور، با پیگیری های استاندار هرمزگان به همت قرارگاه مردم و با همکاری سازمان تأمین اجتماعی، از اول اسفندماه تا دهم اسفندماه (۱۰ روز اول هر ماه) خدمات تشخیصی و درمان ناباروری در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس ایجاد می شود.

به گفته وی، ویزیت متخصص زنان و متخصص داخلی به همراه انجام سونوگرافی توسط متخصص رادیولوژی به صورت رایگان برای عموم مراجعین، از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در ده روز اول هر ماه در راستای تشخیص و درمان مشکلات ناباروری در بیمارستان خلیج فارس ارائه می شود.

مومنی همچنین خاطرنشان کرد: خدمات آزمایشگاهی، سونوگرافی و تشخیصی و دارویی در بیمارستان خلیج فارس انجام و دیگر خدمات مورد نیاز بیماران از طریق بیمارستان شهید محمدی بندرعباس پیگیری خواهد شد و به گونه ای خواهد بود که بیماران بتوانند از خدمات بیمه های سلامت و روستایی و تأمین اجتماعی خود نیز برخوردار شوند.

مدیرکل مدیریت درمان تأمین اجتماعی همچنین اضافه کرد: مصمم هستیم تا با حمایت استاندار هرمزگان، کلینیک تخصصی درمان نازایی و ناباروری را نیز در بیمارستان خلیج فارس راه اندازی کنیم تا اقدامات درمانی لازم و مرتبط نیز در همین بیمارستان نیز صورت گیرد.

منبع خبر : خبرگزاری فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo