×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امروز دنیا تحت تاثیر شدید رسانه هاست/حمایت از اصحاب رسانه و خبرنگاران وظیفه ماست

به گزارش خبرنگار تجارت جنوب آنلاین، اصغر هاشمی با حضور در دفتر کار مدیرکل صدا و سیمای استان هرمزگان با وی ملاقات کرده و از نزدیک درخصوص اهمیت رسانه، مشکلات خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان پارسیان گفتگو کردند.

وی با اشاره به به اهمیت و توجه به خبرنگاران، در این دیدار گفت: امروز دنیا تحت تاثیر شدید رسانه‌ها قرار دارد و خبرنگاران شهرستان‌ها زبان گویای مردم هستند و از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند و می‌توانند بستر سازندگی و شکوفایی شهرستان باشند و به عنوان پل ارتباطی باعث تعامل بین مردم و مسئولان شده و با انتشار و بازگو کردن بموقع از اقدامات عملی و خدمات دولتمردان، برای مردم ،بازوی خوبی برای بیان واقعیت ها و عملکردها باشند تا مردم از خدمات و اقدامات صورت گرفته توسط دولتمردان مطلع باشند.

فرماندار پارسیان تاکید کرد: باید زمینه لازم و بستر مورد نیاز برای خبرنگاران هر شهرستان فراهم گردد تا بتوانند به وظایف خود به نحوء احسن عمل کنند زیرا بفرموده پیامبر اعظم (ص) میفرمایند: نیک انجام دادن کارها در هر کاری برهمه واجب است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس هم در این دیدار اظهار داشت: از آنجا که تقویت فرهنگ محلی و افزایش امید و انگیزه به مردم از وظائف رسانه است لذا رسانه ها دارای اهمیت بوده و ما در این باره از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد و حمایت خود را در حد توان از خبرنگاران و اصحاب رسانه اعلام میدارم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo