×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
پارسیان میزبان محفل جمع شعرا برای «در سایه سار عشق»

به گزارش خبرنگار تجارت جنوب آنلاین، همزمان با مبعث رسول اکرم(ص)، با حضور شاعران و ادب‌ دوستان شهرستان پارسیان و دیگر شعرا‌ی خطه جنوب و با استقبال گرم مردم و مسئولین این شهرستان، محفل شب شعر «در سایه سار عشق» در روستای چهواز شهرستان پارسیان برگزار شد.

عبدالرضا شیبانی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان در این مراسم ضمن خیر مقدم و تبریک مبعث حضرت محمد(ص)، گفت: جمعا ۴۶ شاعر از خطه جنوب از شهرهای پارسیان، بیرم، لامرد، گله دار، مهر،اهل و اشکنان در این مراسم ثبت نام کردند که ۱۴ شاعر، اشعار آنها پذیرفته و در جشنواره شعر در سایه سار عشق، خوانده شد.

وی ضمن تاکید بر تمرکز زدایی برنامه‌ها از مرکز شهرستان و توجه به ظرفیت سایر بخش‌ ها و روستاها، به ظرفیت‌های بالای شعر و ادب در جای جای جنوب کشور به ویژه در روستاها اشاره و اظهار امیدواری کرد با این اقدامات و برگزاری چنین جشنواره های استعدادهای ناشناخته کشف و شکوفا شود.

شایان ذکر است در پایان مراسم باحضور امام جمعه شهرستان، فرمانده مقاومت بسیج سپاه پاسداران، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بخشدار مرکزی و اعضای شورای شهر پارسیان از شاعرانی که از نقاط مختلف خطه جنوب سروده‌های خود را در این محفل ادبی ارائه کردند، تجلیل و قدردانی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo