×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
منظره آرايي محورشهيدرجائي

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان، داریوش باقرجوان در راستای ایجاد منظره زیبای بهبود وضعیت تردد و همچنین بهبود شرایط تردد در محورهای مواصلاتی به ویژه مسیرهای ورودی و خروجی شهرستان بندرعباس گفت: تلاش خوبی مجموعه همکاران راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان بندرعباس و همچنین معاونت راهداری اداره کل شروع کردند.

وی افزود: مسیر میدان سایت تا بندرشهید رجایی که یکی از پر ترددترین مسیرهای کشور است که متاسفانه از سالهای دور این مسیر مورد توجه قرار نگرفته و ساخت و سازهای غیر مجاز انجام شده به نوعی جاده که ساخته شده فاقد منظره آرایی زیبای جاده ای است .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار داشت: تلاش در این جهت است که با بهبود و ساماندهی کردن این مسیر در بحث تردد و همچنین خسته نشدن رانندگان و لذت بردن مسافرین در هنگام عبور از این محور است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با بهبود و ایجاد منظره آرایی این جاده امیدواریم شرایط خوبی فراهم شود تا به نوعی در حوزه سرمایه گذاری در این محور و همچنین ایجاد اشتغال که پیش بینی می شود نزدیک به هزار نفر بعد از ساماندهی و شرایط خوبی که در حاشیه این محور بوجود می آید در شغل های مختلف خدماتی را که میتواند مناسب و موثر باشد مشغول بکار شوند.

داریوش باقرجوان در ادامه با اشاره به اینکه ساماندهی روشنایی این محور در دستور کار قرار دارد اضافه کرد: در حال حاضر نگهداری از روشنایی در حال انجام است ولی مورد نیاز است که توجه ویژه ای به این محور و تمامی مسرهای ورودی و خروجی شهرستان و شهرهای استان انجام شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.