×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
لزوم توجه به اشتغال دانش آموزان قبل از فارغ التحصیلی

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، منوچهر دانشمند در اولین رویداد ملی توسعه فناوری و نوآوری امید در هرمزگان بیان داشت: بنیاد احسان اقدامات خوبی در کشور انجام داده است. در حوزه های کمک های معیشتی، کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان و آسیب های اجتماعی نقش پررنگی در استان داشته اند.

وی با بیان اینکه برای کاهش آسیب های اجتماعی در استان خانه های احسان راه اندازی شد، افزود: بنیاد احسان نقش موثری در استان ایفا کرده است. در حوزه های اجتماعی، فرهنگی فعالیت های خوبی در استان شکل گرفته است. تمام این فعالیت ها برای بهره مندی مردم شریف استان هرمزگان انجام شده است.

دانشمند خاطرنشان کرد: در حوزه تحصیل دانش آموزان و کار و فناوری و اشتغال قبل از فارغ التحصیلی در استان فعالیت های خوبی انجام شد. در روزهای آتی تفاهم نامه ای بین بنیاد احسان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و آموزش و پرورش هرمزگان امضا خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان اظهارداشت: با اجرای طرح توسعه فناوری و نوآوری امید در استان شاهد تغییر شیوه سنتی پرورش آبزیان به شیوه نوین خواهیم بود. در حوزه اقتصاد اگر می خواهیم رشد مطلوبی داشته باشیم باید از ظرفیت فناوری های نوین بهره بگیریم.

دانشمند ابرازداشت: با بهره گیری از ظرفیت پارک علم و فناوری، بنیاد احسان و جهاد کشاورزی اتفاقات خوبی در حوزه پرورش آبزیان در استان رخ خواهد داد. با بکارگیری از فناوری های نوین شاهد رشد اقتصادی در حوزه کشاورزی خواهیم بود.

وی افزود: تاکیدات مقام معظم رهبری بر اشتغال زایی و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و فناوری های نوین است. طرح امید با این هدف اقدامات خوبی را برنامه ریزی کرده است. در حوزه بنیاد برکت بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه اشتغالزایی خرد پرداخت شده است.

دانشمند ابرازداشت: در حوزه اشتغال زایی کلان و صنایع تبدیلی با همکاری بنیاد احسان و بنیاد برکت در حوزه کشاورزی اقدامات خوبی انجام خواهیم داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo