×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی در شهرستان پارسیان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهارداشت: با توجه به اولویت‌های پانزده گانه مطرح شده توسط رئیس قوه قضاییه در ابتدای سال ۱۴۰۱ مبنی بر لزوم اهتمام هرچه بیشتر در خصوص صیانت از حقوق عامه به ویژه در امر مقابله با تصرفات غیرمجاز و تغییرکاربری اراضی، به دستور رئیس حوزه قضایی پارسیان از ۱۵ هکتار از اراضی ملی در روستای سروباش از توابع شهر کوشکنار رفع تصرف شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: رفع تصرف این زمین‌ها پس از صدور حکم قضایی مبنی بر خلع ید متصرفان به جهت عدم احراز مالکیت آنها انجام شده است.

وی ارزش تقریبی این اراضی را ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با حضور رئیس حوزه قضایی پارسیان در محل و پس از رفع تصرف توسط یگان حفاظت از منابع طبیعی، این زمین ها به بیت المال اعاده شد.

قهرمانی خاطرنشان کرد: رئیس حوزه قضایی شهرستان پارسیان در راستای قانون ساماندهی و عرضه مسکن، دستور فوری تحویل و تحول اراضی رفع تصرف شده از منابع طبیعی به اداره راه و شهرسازی جهت عمران و توسعه روستای سروباش را صادر کرده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین تأکید کرد: همه دستگاه‌ها باید ضمن اتخاذ تدابیر پیشگیرانه با تمام توان در جهت پاسداری و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی تلاش کنند و مجموعه دادگستری نیز در این امر خطیر به آنها کمک خواهد کرد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo