×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان با فرماندهان سپاه امام سجاد (ع) بمناسبت روز پاسدار

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، در این دیدار جانشین فرماندهی سپاه استان ضمن قدردانی از فعالیت های ارزنده مجموعه تامین اجتماعی در استان هرمزگان گفت: عملکرد خوب مدیریت درمان تامین اجتماعی و اداره کل تامین اجتماعی در این ماه های اخیر و با توجه به کسب رتبه اول در حوزه درمان و بیمه ای نشان از عملکرد خوب مدیریتی در استان است که جا تقدیر دارد.

سردار امیری افزود: برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان تامین اجتماعی به میزبانی استان هرمزگان و شهر بندرعباس با سطح کیفی بالا قطعا مایه برکت به ما و شما خواهد شد.

وی ادامه داد: حضوران جهادگران درمانی مجموعه تامین اجتماعی در مناطق محروم نیز جای قدردانی دارد و خدا را شاکریم که با حضور مدیریت جدید در حوزه درمان تامین اجتماعی فعالیت های جهادی در حوزه درمان افزایش یاقته است.

غلامعباس مومنی ضمن عرض تبریک بمناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت: سلحشوری ها و ایثار پاسداران عزیز در دفاع مقدس و نقش سپاه پس از جنگ در سازندگی و پیشرفت کشور بر کسی پوشیده نیست و سپاه همیشه در کنار مردم است و مردم نیز قدردان زحمات این پاسداران جان بر کف هستند که نمونه آن را در مراسم تشییع با شکوه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مشاهده کردیم.

مدیر کل تامین اجتماعی هرمزگان ضمن قدردانی از حضور همیشگی سپاهیان اسلام در کنار مردم و دفاع از حریم ولایت و وطن گفت: روز پاسدار بهانه ای بوده تا با حضور در کنار شما عزیزان بتوانیم عرض خداقوتی داشته باشیم و با استفاده از تجربیات و روحیه جهادی شما بتوانیم بر عزت کشور عزیزمان ایران بیفزایم.

 مکرمی مدیر کل بانک رفاه استان هرمزگان نیز ضمن گزارش عملکرد و مشارکت های اجتماعی مجموعه تحت امر خود گفت: خدا را شاکریم که در ابتدای انقلاب این نهاد مقدس به امر بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) تشکیل شد و ملت ایران همواره قدردان جانفشانی ها و دستاورد های سپاه پاسدران انقلاب اسلامی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo