×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
میزان شکایات از دستگاه های هرمزگان در دیوان عدالت اداری کاهش داشت

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، رضا مدرس در نشست تخصصی مدیران دستگاه های اجرایی با کارشناسان ارشد دیوان عدالت اداری با اعلام وضعیت میزان شکایات استان در دیوان عدالت اداری کشور گفت: براساس اعلام دیوان طی ده ماهه گذشته، هرمزگان نسبت به استان های دیگر کمترین شکایات را داشته که این کاهش چشمگیر و غیرقابل مقایسه با دیگر استان ها، نشان دهنده عزم جدی مدیران دستگاه های اجرایی استان در رفع حداکثری ابهامات و مشکلات اداری مردم است و هدف این نشست را کاهش حداکثری و به صفر رساندن ارجاع پرونده ها به دیوان عدالت اداری برشمرد.

وی بیشتر موضوعات مطروح شده در دیوان عدالت اداری را اعتراض به کمیسیون ها دانست و افزود: از کل شکایات وارده به دیوان بیشترین مربوط به رای کمیسیون های مختلف در حوزه های آب و شهرسازی است و سایر موارد مانند امور صدور پرونده ها، امورمالیاتی، تعزیرات، اصلاحات ارضی و مصوبات شورای شهر کمترین اعتراض ها را داشته اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، اهتمام مدیران استان در پاسخ سریع، صریح و شفاف به سوالات مردم که به دیوان ارجاع شده را مهم خواند و اظهار داشت: در مسیر پاسخگویی بموقع و مستند به مواردی که به دیوان عدالت اداری ارجاع شده، هدف مهم اعتمادسازی و افزایش سرمایه های اجتماعی نظام می باشد و از سوی دیگر حفظ حقوق بیت المال نیز اهمیت بسزایی دارد که مدیران باید توجه ویژه ای داشته باشند.

گفتنی است در این کارگاه تخصصی مدیران دستگاه های اجرایی موضوعاتی در حوزه های مختلف بویژه دستورالعمل ها و رای های دیوان عدالت اداری را مطرح و کارشناسان درخصوص رفع ابهامات ایجاد شده پاسخ های لازم را ارائه کردند.

  1. زحمتکش

    سلام چون آنقدر مدیران فکر دوربر خودشان هستند ،فامیل بازی هست اگر کسی شکایت کند پیگیر نیستن دیگه کسی شکایت نمیکند فقط خون مطهر شهدا کمک کند که مسئولین دست از فامیل بازی بردارند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo