×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
سه طرح مهم اقتصادی در بندر شهید رجایی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حسین عباس نژاد بیان کرد: این طرح‌ها شامل بهره‌برداری فاز سه اسکله شهید رجایی، بندر مردمی چند منظوره بندرخمیر و ساختمان مرجع دریایی است. برای راه اندازی این طرح‌های بیش از ۶۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است که برای ۱۸۶۰ نفر بصورت مستقیم استغالزایی می‌کنند.

عباس نژاد با اشاره به اینکه با راه اندازی بندر خمیر ظرفیت این بندر به یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن افزایش می‌یابد، خاطرنشان کرد: با راه اندازی فاز سه اسکله شهیدرجایی ظرفیت کانتینری این بندر از شش میلیون به هشت میلیون کانتینر افزایش می‌یابد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه در تعطیلات روزهای گذشته حدود ۴۰۰ هزار گردشگر به بندرعباس و جزایر هرمزگان سفر کرده اند، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای امنیت مسافران اندیشیده شده است، در بنادر مسافری هرمزگان ۳۶ شناور برای جابجایی مسافران وجود دارد که ظرفیت صندلی آن‌ها بیش از چهار هزار صندلی است.

عباس نژاد با اشاره به اینکه از ظرفیت نیروی دریایی سپاه، ارتش و هلال احمر برای تامین ایمنی دریایی مسافران استفاده می‌شود، عنوان کرد: در این زمینه هفت شناور ناجی و ۱۵ شناور از انواع مختلف برای ایمنی مسافران در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه مسافران درصورت بروز مشکل ایمنی با شماره ۱۵۵۰ تماس بگیرند، تصریح کرد: هم اکنون ظرفیت بندر شهیدرجایی بندرعباس ۱۴۵ میلیون تن کالا است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo