×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
برخی می‌خواهند صدای مطالبه‌گری را خاموش کنند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، احمد مرادی در نشست پرسش و پاسخ با جمعی دبیران مجامع مطالبه‌‌گری در حوزه مرکز استان عنوان کرد: مطالبه‌گری امروزه یک کار پر دردسر محسوب میشود و تلاش شما قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از استان ها در کشور از هرمزگان جلوتر هستند افزود: اگر ما براساس شناخت، دلسوزی و هدف‌گذاری قدمی بر نداریم عقب خواهیم ماند.

مرادی اظهارداشت: نباید خود را نسبت به مسائل جزئی و کوچک سرگرم کنیم بلکه سطح مطالبات ما باید کلان باشد و باعث خوشحالی است که در استان مجموعه‌ای تشکیل شده که به صورت تخصصی کار مطالبه‌گری را درحال دنبال کردن است.

وی تصریح کرد: در کار مطالبه‌گری باید دقت و بررسی لازم را داشته باشیم و نباید در این مسیر لغزشی اتفاق بیفتند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئله‌ای نیست که از دید نمایندگان مردم خارج باشد گفت: در خصوص موضوع ژئوپارک قشم، بنده هیچ دخالتی نداشته‌ام و وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان پیگیر تمدید مجوز مزارع پرورش میگو هستند؛ هیچ فشاری از سمت بنده به جهاد کشاورزی برای تمدید قرارداد ها وجود نداشته است.

وی در ادامه عنوان کرد: مدیرکل جهاد کشاورزی تذکر داده‌ایم که به افکار عمومی باید در این خصوص پاسخگو باشد.

مرادی افزود: در خصوص پرداخت مسئولیت‌های اجتماعی صنایع مستقر در هرمزگان باید صندوقی تشکیل شود و با نظر شورای برنامه ریزی استان توزیع شود.

وی اظهارداشت: قاچاق سوخت یک قصه پر غصه است و اجرای طرح اختصاص سوخت برای هر نفر بر اساس پیمایش از سال ۱۳۹۲ بر روی زمین مانده است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد دیگر ما به دولت این بود که بانکرینگ سوخت تا ۵ سال به ۵۰ درصد در بین کشورهای منطقه برساند، تاکنون به ۱۰درصد هم نرسیده است.

وی در ادامه افزود: خجالت آور است پس از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب یک راننده ساعت دو بامداد برای گرفتن سوخت در صف باشد، نباید به بهانه قاچاق شاهد صف‌های ده کیلومتری باشیم.

مرادی تصریح کرد: ارزیابی فرمانداران در برخی از حوزه ها بسیاری از مسائل را حل خواهد کرد و بسیار از مسائل نه با صحبت در جلسات بلکه با حضور در میدانی حل خواهد شد.

به گفته وی، برخی به دنبال آن هستند صدای مطالبه‌گری را خاموش کنند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در خصوص حواشی شورای شهر بندرعباس عنوان کرد: درحال تنظیم نامه به استاندار هرمزگان در این خصوص هستیم که با افراد خاطی برخورد لازم صورت گرفته شود و مطالبه‌گران باید در این خصوص به صورت جدی ورود کنند.

علیرضا صالحی دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان در ادامه این نشست گفت: نیازمند هم‌افزایی بیشتر نمایندگان مجلس با گروه‌های مطالبه‌گر مردمی هستیم.

وی با بیان اینکه تاکنون نزدیک به ۷۰۰ هسته مطالبه‌گر در سطح استان شناسایی شده است افزود: مردم باید نسبت به حوادث پیرامون خود دغدغه‌مند باشد.

دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان عنوان کرد: روشنگری از ضروریات جامعه اسلامی است.

به گفته صالحی، صنایع و پالایشگاه های مستقر استان باید میزان هزینه در حوزه مسئولیت های اجتماعی شفاف اعلام کنند.

وی اظهارداشت: یکی از دغدغه های مردم جزیره قشم اعلام حریم منطقه‌آزاد قشم است که تاکنون مشخص نشده است.

دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان با اشاره به دوگانگی مدیریت در جزیره قشم افزود: با اینکه در جزیره قشم دستگاه های اجرایی در سطح این شهرستان درحال فعالیت هستند، اما منطقه آزاد قشم درحال دخالت در امور است که نیازمند عزم نمایندگان مجلس برای حل این موضوع است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo