×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نقشه جامع جزیره هرمز تدوین شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حجت‌الاسلام عبادی زاده ظهر چهارشنبه در آیین بهره‌برداری از ۱۱۵۰ پروژه عمرانی در جزیره هرمز، با تبریک فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان، با بیان اینکه مردم جزیره هرمز شایسته خدمات دهی فراوان هستند، اظهار داشت: مردم جزیره هرمز در دفاع مقدس ۴۰ نفر شهید برای انقلاب تقدیم کرده است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان کرد: مردمی که در دفاع از حریم ولایت در خط مقدم هستند و رهبر معظم انقلاب نیز در فرمایشات خود نیز تأکید بر توجه ویژه به مردم هرمز دارند. درخواست دارم که یک نقشه جامع از جزیره هرمز پیش بینی شود تا تمام فعالیت‌های عمرانی و سایر خدمات مطابق با آن پیش رود.

وی به دو دغدغه مهم مردم جزیره هرمز اشاره کرد و گفت: اگر مسکن و اشتغال مردم حل شود، ریل طبیعی زندگی مردم نیز به جریان می‌افتد.

امام جمعه بندرعباس در ادامه با تشکر از ساخت ۱۰۰ واحد مسکن در جزیره هرمز توسط نیروی زمینی سپاه، یادآور شد: با این اتفاق متقاضی جدید مسکن رو به کاهش است.

حجت‌الاسلام عبادی زاده خاطرنشان کرد: از طرف مردم و خودم از برداران نیروی زمینی سپاه و قرار گاه مدینه منوره سپاه و همه دست‌اندرکاران واگذاری مسکن به مردم جزیره هرمز تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: سپاه همیشه در شرایط سخت از سیل تا زلزله، به صورت جهادی در جهت رفع مشکلات مردم تلاش می‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo