×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
از ۳۰ سال خدمت صادقانه دکتر امید صفا تقدیر شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،در حرکتی خودجوش مراسم بزرگداشتی به پاس بیش از ۳۰ سال خدمت صادقانه دکتر امید صفا در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با حضور جمع کثیری از مسئولان، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه در سالن حکیم مجتمع پردیس دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این مراسم با بیان ویژگی های بارز دکتر صفا، گفت: دکتر صفا یکی از اساتید و مدیران ارزشمند و اخلاق مدار در دانشگاه بودند.

دکتر غلامعلی جاودان تصریح کرد: دکتر صفا همانند نام فامیلی‌شان فردی باصفا و با محبت است؛ در کنار تمام توانمندی‌های علمی و تخصصی این بزرگ مرد دانشگاه محبت و صفای ایشان جایگاه ویژه ای دارد.

وی بیان کرد: دانشکده داروسازی یادگاری است از زحمات و تلاش های بی دریغ دکتر صفا است که از آغاز پروژه ساخت این مجموعه تا پذیرش دانشجو شاهد، فارغ التحصیلی دانشجویان این رشته و کسب رتبه های مختلف در رقابت با دانشگاه‌های کشور بودیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های صادقانه دکتر صفا در دوران خدمت در دانشگاه وی را فردی با اخلاق، علمی و ممتاز دانست و عنوان کرد: در این سال‌ها دلسوزی، خلاقیت و عشق دکتر صفا به مردم، دانشجویان و مجموعه تحت مدیریت ایشان کاملا مشهود بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo