×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ممنوعیت ورود کامیون های باری به قشم تا پایان طرح نوروزی

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، افشار فتح الهی با اعلام این مطلب، اظهار داشت: این تصمیم در راستای پایش ورودی اسکله پهل به لافت، پیشگیری از ترافیک و همچنین ارائه خدمات شایسته به انبوه میهمانان و گردشگرانی که از نقاط مختلف کشور با وسایل نقلیه شخصی و عمومی به جزیره قشم سفر می‌کنند، گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از فعالیت ها به ویژه در زمینه ساخت و ساز در ایام تعطیلات نوروزی تعطیل است، ادامه داد: در چنین شرایطی ورود کامیون های حامل مصالح ساختمانی و موارد مشابه به جز حاملان مواد غذایی و سوخت تا پایان طرح نوروزی، ممنوع می‌باشد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بیان داشت: فراهم کردن بهترین شرایط برای حضور گردشگران در ایام تعطیلات نوروزی هدف مهم ستاد اجرایی خدمات سفر قشم است و انتظار داریم در این ایام پذیرای حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار گردشگر در قشم باشیم.

وی یادآور شد: طرح لایروبی اسکله های لافت و پهل با ۶۰ میلیارد تومان هزینه از سوی سازمان منطقه آزاد قشم با هدف پهلوگیری همزمان هشت فروند شناور لندینگ کرافت (شناورهای ویژه حمل خودرو) در شرایط جزر دریا انجام شده و هم اینک روند ورود خودورها به بیش از ۳۰ فروند شناور لندیگ کرافت با سرعت در حال انجام است.

فتح الهی از رئیسان کمیته های ۱۷ گانه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم خواست تا پایان ایام تعطیلات نوروزی (۱۵ فروردین ۱۴۰۲) روند ارائه خدمات به میهمانان و گردشگران جزیره قشم، به صورت ۲۴ ساعته ادامه داشته باشد.

شایان ذکر است؛ جزیره قشم به عنوان تنها دارنده ژئوپارک جهانی در خاور میانه با داشتن ژئوسایت های منحصر بفرد از جمله طولانی ترین غار نمکی جهان، جنگل های دریای حرا، دره ستاره ها، دره تندیس ها، تنگه چاهکوه، جزایر ناز، دره ستاره ها، خلیج دلفین ها و همچنین مردمانی خونگرم و میهمان دوست، در طول سال و به ویزه در مناسبت های مختلف همچون نوروز میزبان گردشگرانی از نقاط مختلف ایران و شماری از کشورهای خارجی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo