×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رشد ۲۰ درصدی گردشگران بدون ایجاد ازدحام

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، ایوب زارعی با بیان این مطلب افزود: ورود بیش از ۱۷۵ هزار گردشگر به جزیره قشم در ۵ روز اخیر (۲۵ تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۱) به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ دارای ۲۰ درصد رشد است اما با این وجود شاهد ایجاد ازدحام در ۲ شهر قشم و درگهان نیستیم.

رییس کمیته گردشگری و اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر قشم تصریح کرد: این مهم دارای دلایل مختلفی است که اجرای موفق طرح ایجاد شبکه گردشگری مهمترین علت آن است.

زارعی گفت: توجه به زیرساخت‌ها در مناطق روستایی، ساماندهی سایت های گردشگری و معرفی هدفمند جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی جزیره قشم در کنار ترویج بوم‌گردشگری از دیگر علت‌ها به شمار می رود.

وی بیان کرد: این اقدامات علاوه تمرکززدایی از شهرهای قشم و درگهان باعث بالا رفتن زمان ماندگاری گردشگران در جزیره قشم شده است و مهمانان نورزی می توانن برای حضور حداقل ۵ روزه برنامه‌ریزی کنند.

رییس کمیته گردشگری و اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر قشم خاطرنشان کرد: در حال حاضر کمپ پارک‌های آفتاب۲ و مهتاب در ساحل جنوبی، شهرهای سوزا، لافت و طبل و روستای سلخ نسبت به سایر اماکن، ظرفیت پذیرش بیشتری داشته و آماده میزبانی مطلوب از گردشگران هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo