×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۱۹۳ تن ارزاق اساسی در قشم توزیع شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، هرمز امیری بیان کرد: از ۲۵ اسفندماه تاکنون ۶۲ تن گوشت منجمد مرغ، ۵۱ تن میوه و صیفی جات، ۵۰ تن شکر، ۲۰ تن برنج و ۱۰ تن گوشت یخی در اماکن و جای جای شهرستان توزیع شده است.
وی با بیان اینکه برای رفع نیاز نانوایان روزانه هزار و ۲۴۵ کیسه آرد نان برای نانوایی های لواش، فانتزی، لبنانی، بربری و سنگک توزیع شده است، افزود: با توزیع این مقدار آرد بین نانوایان و استقرار ۱ واحد نانوایی سیار، شبانه روزی کردن ۵ نانوایی در شهر قشم، کارکرد ۲۰ واحد نانوایی و همچنین ایجاد ایستگاه‌های عرضه نان، مشکلی برای توزیع نان نداریم.
رییس کمیته تنظیم بازار ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اظهار داشت: روزانه ۸۰۰ تا ۸۵۰ شل آب معدنی در ۱۱ غرفه تدارکات توزیع می شود و تاکنون ۵ هزار و ۵۰۰ شل در بین گردشگران و شهروندان به نرخ مصوب، یک و نیم لیتری به تعداد ۶ بطری ۳۰۰ هزار ریال و نیم لیتری ۱۲ بطری ۳۵۰ هزار ریال در غرفه ها توزیع شده است.
امیری گفت: روزانه ۱۱۰ قالب یخ وکیوم شده در اماکن یادشده توزیع می‌شود که جمعا و تا روز چهارم فروردین ماه ۸۵۰ قالب یخ به نرخ شش کیلویی ۲۵۰ ریال و ۱۲ کیلویی ۳۵۰ هزار ریال توزیع شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo