×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ثبت ۱۷۰ تردد شناور مسافری و لندینگ‌کرافت‌ از بنادر غرب

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مرتضی سالاری اظهار کرد: با توجه به بازگشایی مسیرهای دریایی پس از ۶۰ ساعت توقف به‌دلیل شرایط نامساعد جوی و استقبال بی‌سابقه هموطنان از سفرهای دریایی، تردد شناورهای مسافری و لندینگ کرافت‌ها در چهارمین روز از عید نوروز به بیش از ۱۷۰ جابه‌جایی رسید و یک حد نصاب جدید در جابجایی مسافر، خودرو و تردد شناورها در بنادر غرب استان هرمزگان رقم خورد.

وی در این رابطه بیان کرد: در این روز ۶ هزار و ۸۰۰ خودرو از بنادر غرب استان هرمزگان به جزیره کیش و بالعکس جابجا و بیش از ۲۹ هزار نفر مسافر در مسیر یاد شده رفت و آمد کردند.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: مجموعه تلاشگران حوزه دریایی و بندری غرب از هیچ کوششی برای خدمات رسانی مطلوب و ایمن در تمام فصول سال و بخصوص ایام نوروز فروگذار نخواهند بود.

سالاری با اشاره به نظارت ویژه بنادر و دریانوردی غرب استان هرمزگان بر مباحث ایمنی در ایام نوروز اضافه کرد: در اعمال قوانین مقرر در مباحث ایمنی بیش از گذشته تاکید داریم زیرا کوتاهی در انجام این مهم باعث ایجاد خسارت‌های جبران ناپذیر خواهد شد.

وی از مسافران و گردشگران نوروزی خواست برای سفر از سرزمین اصلی به جزایر زیبای خلیج فارس از بنادر و مسیرهای دریایی مجاز تردد و قبل از سفر به جزایر با ارسال عدد ۱ و ۲ به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۰۰۱۹۸۳۶۹۲ از باز بودن فعالیت بنادر مسافری اطلاع پیدا کنند.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان یادآور شد: تمامی دریانوردان و مسافران دریایی نیز در صورت بروز هرگونه سانحه دریایی با شماره ۱۵۵۰ مرکز جستجو و نجات دریایی تماس بگیرند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo