×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
ورود بیش از ۶۱۸ هزار گردشگر به قشم

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، افشار فتح الهی با اعلام این مطلب افزود: امسال برنامه‌ریزی مناسبی به‌منظور تسهیل سفرهای دریایی و اسکان گردشگران انجام شده و هم‌وطنان از سفر به قشم استقبال چشمگیری داشته‌اند.

وی تصریح کرد: در طول یک سال گذشته اقدامات زیادی به‌منظور بهسازی و ساماندهی بنادر و فرودگاه، اماکن اقامتی و تفریحی و اطلاع‌رسانی در خصوص جاذبه‌های بزرگ‌ترین جزیره خلیج همیشه فارس انجام شده و نتیجه این اقدامات رشد گردشگران جزیره را در پی داشته است.

وی بابیان اینکه قشم مقصد اول سفرهای دریایی در جنوب کشور است، افزود: تا ۶ فروردین‌ماه نزدیک ۵۱۰ هزار گردشگر از بنادر لافت و پل و به وسیله خودرو به جزیره وارد شدند که این رقم نیز در مقایسه با سال قبل ۳۲ درصد رشد داشته است.

به گفته فتح الهی، افزایش لندینگ کرافت های مسیر لافت-پل، لایروبی بندر پل، بهسازی و افزایش گیت‌های ورودی و خروجی این بنادر موجب شده باوجود افزایش گردشگران، زمان معطلی مسافران برای ورود و خروج به حداقل برسد.

رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم همچنین از رشد ۱۲ درصدی ورود گردشگران از فرودگاه بین‌المللی قشم سخن گفت و اضافه کرد: افزایش تعداد پروازها موجب شده تا دیروز بیش از ۱۸ هزار گردشگر از مسیر هوایی به جزیره سفر کنند.

وی ادامه داد: بیش از ۹۰ هزار گردشگر نیز از طریق بندر شهید ذاکری و لافت به جزیره وارد شدند که این رقم نیز نسبت به سال قبل با رشد چشمگیر ۶۱ درصدی همراه بوده است.

فتح الهی یادآور شد: امسال با هم‌افزایی و فعال‌سازی ظرفیت دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها و جامعه محلی شاهد توزیع گردشگر در سراسر جزیره هستیم و این موضوع باعث شده ارائه خدمات به نحو مطلوبی انجام شود.

به گفته رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، همه اعضای ستاد بسیج شده‌اند تا نوروز ۱۴۰۲ برای گردشگران نوروزی به‌یادماندنی و ایمن باشد و با تمام توان در حال ارائه خدمات به گردشگران نوروزی هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo