×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
دیدار نوروزی شهردار بندرعباس با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مهدی نوبانی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی کامل و جامع از عملکرد شهرداری بندرعباس در سال ١۴٠١ به تشریح فعالیت های حوزه های مختلف شهرداری پرداخت و پیرامون مسایل گوناگون شهر و چالشهای در پیش رو با امام جمعه بندرعباس گفتگو نمودند.
نوبانی روند اجرائی برنامه های سال ١۴٠١ شهرداری را مثبت عنوان کرد و گفت اولویت ما در سالی که گذشت زیبا سازی و توجه به زیبایی و سیما و منظر شهری بوده که این حرکت همچنان ادامه خواهد داشت و شهر باید در حوزه زیبایی به یک استاندارد ایدال شهر بندری برسد.
شهردار پیرامون افزایش بودجه شهرداری و همکاری شورای شهر خاطر نشان کرد که رشد بودجه با توجه به بررسی ها و همکاری های شورا برای سال ١۴٠٢ مثبت بوده و انشالله پروژه های در دست اقدام تا پایان سال و در طول سال به بهره برداری خواهد رسید.
نوبانی افزود نزدیک به ۴٠هزار چادر در پارکها و بوستانهای شهر نصب شده و تقریبا ۵٠٠ هزار نفر با آمار و ارقام نصب چادر در بوستانها مهمان ما هستند البته در این آمار و ارقام هتل ها مهمان پذیر ها و مسافرخانه ها و سایر نقاط شهر که محل اسکان نبوده و هم وطنان چادر نصب کرده اند لحاظ نشده.
نماینده ولی فقیه با تقدیر و تشکر از مجموعه شهرداری اظهار داشت رضایتمندی نسبی از عملکرد مجموعه شهرداری هست و برای رسیدن به یک وضعیت ایدال باید تمامی جوانب توسعه شهر را مد نظر قرار دهیم و همه مناطق شهر را به طور یکسان ببینیم.
حجت السلام عبادی زاده بر لزوم توجه و رسیدگی به وضعیت دستفروشان در سطح شهر تاکید کرد و گفت توجه به این قشر از کاسبان باید به گونه ای باشد که سفره آنها و کسب و کار آنها آسیب نبیند و از طرفی سیما و منظر شهر هم بدون نظم و انضباط نباشد.
امام جمعه بندرعباس خاطر نشان کرد برای توسعه شهری با وسعت و موقعیت بندرعباس نیازمند انجام و اقدام پروژه های بزرگ هستیم و باید در برنامه توسعه شهر به دنبال تعریف پروژه های بزرگ برای شهر باشیم آنوقت هست که شهر به لحاظ عمرانی و زیرساختی تکانی خواهد خورد و مردم تغیرات را بیشتر حس میکنند.
در پایان این جلسه شهردار بندرعباس از همراهی همکاری و راهنمایی های ارزنده دکتر عبادی زاده با تقدیم لوح تقدیر و تشکر نمود

نوبانیدیدار

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo