×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
با مشارکت سازمان استاندارد باید زمان ترخیص کالاها از بنادر کاهش یابد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مهدی دوستی گفت: در سنجش و ارزیابی کیفیت کالاها استاندارد نقش بسزایی دارد بر عنین مبنا، سازمان ملی استاندارد می‌تواند با تسریع در آزمایشات خود در رابطه با کالاها سرعت ترخیص بنادر را افزایش دهد و زمان معطلی کالاها را کاهش دهد.

دوستی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در این زمینه افتاده است، اما هنوز با وضع مطلوب فاصله‌ داریم، گفت: ما باید بتوانیم مزیت نسبی خود را در رقابت با بنادر دنیا حفظ کنیم ضمن اینکه یک‌سری منافع محلی و رقابت با بنادر داخلی نیز وجود دارد که بر همین اساس کاهش زمان ترخیص کالاها امری ضروری به شمار می‌آید.

استاندار هرمزگان، بیان‌کرد: انجام آزمایشات استاندارد در داخل استان موضوع دیگری است که لازم است مدنظر قرار گیرد، ما ناچار هستیم برخی از نمونه‌ها را برای آزمایش به استان‌های دیگر منتقل کنیم که این امر موجب می‌شود که زمان و هزینه‌هایی بر استان تحمیل شود که لازم است در این زمینه تمهیداتی اندیشیده شود ضمن اینکه دستوراتی نیز برای این مهم صادر شده است.

استاندار هرمزگان، تاکید‌کرد: تربیت نیروی متخصص در داخل استان موضوع حائز اهمیت دیگری است که باید با همکاری استاندارد و سایر دستگاه‌های مسئول دنبال شود از این رو امیدواریم در همین فضای موجود در استان بتوانیم بخشی از نیروهای مورد نیاز را جذب کنیم تا بخشی از کارها در داخل هرمزگان انجام شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo