×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خدمات درمانی به بیش از ۵۹۰۰ بیمار در بیمارستان قشم ارائه شد   

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،  یاسر مرادی با بیان این مطلب، اظهار داشت: همزمان با آغاز تعطیلات پایان سال (۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان هشتمین روز از فروردین ۱۴۰۲) به پنج هزار و ۹۲۲ نفر از مراجعه کنندگان به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم خدمات ارائه شده است.

وی با اعلام اینکه ۵۵۳ نفر از این تعداد در بخش های بیمارستانی بستری شدند، افزود: در این مدت به چهار هزار و ۶۱۴ تن از مراجعه کنندگان به صورت سرپایی خدمات ارائه گردید و تعداد ۱۱ نفر از بیماران هم برای درمان به بندرعباس مرکز استان هرمزگان اعزام شدند.

به گفته رئیس کمیته بهداشت و سلامت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، در مدت یاد شده همچنین ۶۸ بانوی به صورت طبیعی در بیمارستان قشم زایمان کردند و ۳۳ عمل سزارین هم برای تولد نوزادان در این مرکز بیمارستانی انجام شد.

وی یادآور شد: از ابتدای تعطیلات پایان سال تا پایان تعطیلات نوروزی (۱۵ فروردین) پزشکان متخصص در حوزه های جراحی عمومی، زنان و زایمان، اطفال، ارتوپد، بیهوشی، داخلی، عفونی، چشم، قلب، و طب و اورژانس در بیمارستان قشم مشغول فعالیت هستند.

مرادی همچنین اظهار کرد: در این مدت و در فوریتهای پزشکی ۱۱۵ هم فعالیت هایی همچون پذیرش ۳۳۵ بیمار اورژانسی، اعزام ۱۹۱ بیمار به بیمارستان قشم و اعزام ۱۶ بیمار به مراکز بهداشتی روستایی ثبت شده است.

وی با اشاره به ۱۷۸ مورد ماموریت انجام شده توسط کارشناسان فوریت های پزشگی ۱۱۵، گفت: ماموریت های تصادفی ۷۷ مورد، غیر تصادفی ۱۰۲ مورد، تعداد اعزام بیماران تصادفی ۸۸ و غیر تصادفی هم در این مدت به ۱۳۳ نفر رسیده است.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در طول سال به ویژه در ایام تعطیلات پایان سال و نوروزی میزبان انبوه میهمانان و گردشگران از سراسر ایران و شماری از کشورهای خارجی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo