×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
راه اندازی کسب و کار اینترنتی با روشی آسان برای افراد جویای کار

نهال آی تی به منظور ارائه خدمات آی تی و دیجیتالی با هزینه بسیار کمتر و با پشتیبانی قدرتمند و با سیستم گزارش گیری هوشمند، برای کمک به کسانیکه که چه کسب و کار خود را از قبل داشته اند و یا میخواهند تازه شروع به فعالیت کنند و همچنین ایجاد اشتغال در کشور، در سال ۱۴۰۱ شروع به فعالیت کرده است.

علی هشترودی مدیر وب سایت خدماتی و اشتغال زایی نهال آی تی در شرکت بهینه سازان سرزمین هوشمند با بیان اینکه این وب سایت فعالیت خود را در سال ۱۴۰۱  آغاز کرده است، گفت:  تیم نهال آی تی به منظور ارائه خدمات آی تی و دیجیتالی با هزینه بسیار کم و با پشتیبانی قدرتمند و با سیستم گزارش گیری هوشمند، برای کمک به کسانیکه که کسب و کار خود را از قبل داشته و یا میخواهند تازه شروع به فعالیت کنند با هدف ایجاد اشتغالزایی برای جوانان جویای کار در کشور، در سال ۱۴۰۱ شروع به فعالیت کرده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ درصد خرید و فروش ها در بستر اینترنت انجام می شود، افزود:  از آنجایی که بیشتر کسب و کارها به سمت دیجیتالی شدن می روند و برای معرفی اهداف خود و فروش محصولات،  از وب سایت و اپلیکیشن ها استفاده میکنند تا مردم و مشتریان بتوانند خرید بهتر و راحت تری داشته باشند و با کسب و کار دیگران آشنا شوند، تیم نهال آی تی را تشکیل دادیم تا با سرعت و کیفیت بالا، کسب و کار افراد جویای کار در بستر وب را در دنیای دیجیتال گسترش دهیم.

هشترودی درباره اهداف تاسیس نهال آی تی نیز گفت: با توجه به وضعیت کمبود اشتغال در کشور ، توانستیم وب سایت نهال آی تی را با هدف ایجاد اشتغال در کشور به صورت اقساطی در حوزه آی تی ، راه اندازی کنیم تا در حوزه آی تی، بهترین کیفیت را در سریع ترین زمان ممکن ارایه دهیم و هدف اصلی این است که با پشتیبانی قوی این وب سایت،  اشخاص و کاربران بتوانند با متخصص راحت تر در ارتباط باشند.

مدیر وب سایت خدماتی و اشتغال زایی نهال آی تی در پاسخ به این سوال که وب سایت نهال آی تی، چه خدماتی را به مردم ارایه می دهد، گفت: ما در نهال آیتی به منظور تسهیل دسترسی به غنی ترین منابع دنیای فناوری اطلاعات در حوزه هایی نظیر طراحی وب سایت ( فروشگاهی ، شخصی ، شرکتی ، خبری و چندمنظوره و غیره ) ، طراحی اپلیکیشن موبایل ( مناسب سیستم عامل های اندروید و IOS ) ، خدمات گرافیک (عکاسی ، بنر ، طراحی لوگو و لیبل و کاراکتر و بروشور و کارت ویزیت و غیره ) ، طراحی انیمیشن ، خدمات شبکه های اجتماعی (افزایش لایک و فالوور و نظرات ، ربات ، خدمات لینکدین ، بازاریابی هوشمند و غیره ) ، خدمات وب سایت ( سئو وبسایت ، تولید محتوا و بازدید سایت و غیره ) فعالیت می کنیم.

وی ادامه داد: همچنین از دیگر خدماتی که این وب سایت به مشتریان خود ارایه می دهد  می توان به خدمات تدوین فیلم و تیزر تبلیغاتی و تدوین صدا ، طراحی انواع ویدیوهای موشن گرافیک (استاپ موشن و اینفو موشن و موشن گرافیک) و انواع خدمات کسب و کار (ارسال ایمیل و پیامک انبوه و برندسازی) به صورت پکیج های کسب و کار خانگی و پکیج های کسب و کار نوپا و پکیج کسب و کار حرفه ای و یا جداگانه آماده ارائه خدمات به مشتریان اشاره کرد.

هشترودی، در ادامه تصریح کرد: در سایت نهال آی تی میتوان از خدمات، به صورت اقساطی هم استفاده کرد، زیرا این وب سایت نهال آی تی، اولین پلتفرم در حوزه فناوری اطلاعات در ایران است که به صورت اقساطی هم خدمات و محصولات خود را ارائه میدهد.

هشترودی درباره خدماتی و فروشگاهی بودن سایت نهال آی تی توضیح داد: وب سایت نهال آی تی از دو بخش فروشگاهی و خدماتی تشکیل شده است. بخش اول شامل فروش انواع قالب سایت های آماده html و css و javascript و vue.js و react و وردپرسی و همچنین فروش افزونه های وردپرس می باشد. به عنوان مثال، فروش قالب وب سایت های خبری و شرکتی و فروشگاهی و غیره.

همچنین انواع سایت های آماده طراحی شده با پنل های مدیریتی اختصاصی که با زبان های برنامه نویسی php و laravel و Django و asp.net و c# و وردپرس طراحی شده اند، مانند وبسایت های فروشگاهی و شرکتی و خبری و غیره، هم در سایت نهال آی تی به فروش میرسد که مردم عزیز و مشتریان گرامی میتوانند از سایت های آماده ما که با انواع زبان های برنامه نویسی طراحی شده، برای سرعت بخشیدن به شروع کسب و کار خود استفاده کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo