×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
صنعتگران با هدف صادرات تولید کنند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در دیدار مدیرعامل شرکت صبافولا خلیج‌فارس که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، صنعت فولاد را یک صنعت مادر دانست و اظهارداشت: تولیدات و محصولات صنعتی باید با رویکرد صادرات توسعه پیدا کنند و نباید برای فروش محصولات تنها به بازار داخل کشور بسنده کرد.

وی، با اشاره به اهمیت صادراتی کردن محصولات تولیدی، عنوان کرد: نباید به گونه‌ای باشد که با هدف بازارهای داخلی تولید کنیم و مازاد را صادر کنیم؛ چرا که اطمینان بازارهای جهانی نسبت به محصول تولیدی را کاهش می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اهمیت توسعه متوازن استان هرمزگان، ابراز کرد: مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) همواره بر توسعه سواحل مکران، به همین جهت صنعتگران نباید تمام تمرکز خود را روی مرکز استان و شهر بندرعباس قرار دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با ذکر این نکته که ۳۵ درصد کشور را استان‌های ساحلی تشکیل می‌دهد و آبادترین مناطی جهان شهرهای بندری و ساحلی هستند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره روی اقتصاد دریا محور و دریاپایه تاکید دارند و باید در حوزه سیاست‌‌گذاری کلان اقتصادی به ظرفیت‌های دریای کشور توجه شود.

امام جمعه بندرعباس، با اشاره به اهمیت ایجاد و توسعه شرکت‌های اقماری، گفت: ایجاد و توسعه شرکت‌های اقماری و تکمیل زنجیره ارزش، علاوه بر خلق سرمایه می‌تواند باعث ارتقاء اقتصاد محلی استان هرمزگان شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo