×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بهره برداری از بیمارستان نفت ستاره خلیج فارس در سال ۱۴۰۳

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مهدی دوستی استاندار هرمزگان به بازدید از بیمارستان ۲۶۴ تختخوابی بندرعباس که به همت شرکت نفت ستاره خلیج فارس در حال ساخت است پرداخت.

وی با اشاره به اینکه ساخت این بیمارستان ۲۶۴ تختخوابی از جمله انجام مسئولیت‌های اجتماعی به همت پالایشگاه ستاره خلیج فارس است، گفت: مدیرعامل محترم و تیمشان در این پروژه کاملاً پای کار بوده و تمامی مصالح مورد نیاز را خریداری کرده و در اختیار گذاشته‌اند که این کار بسیار به روند پیشبرد ساخت سرعت خواهد بخشید.

علیرضا جعفرپور مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس نیز درباره روند پیشرفت این پروژه اظهار کرد: با تزریق ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تصمیمات مجمع عمومی این شرکت، پروژه بیمارستان شتاب بیشتری گرفته است و با بازنگری در مدت زمان اجرای بخش‌های مختلف این پروژه و جلسات متعدد با پیمانکاران، در تلاش هستیم تا زمان تکمیل این پروژه را از بهار ۱۴۰۴ به بهمن ۱۴۰۳ کاهش دهیم.

وی در ادامه افزود: این بیمارستان در ۷ طبقه در حال ساخت است و همه بخش‌های تخصصی و عمومی در آن لحاظ شده است که شامل ۱۰ اتاق عمل، بخش مراقبت‌های ویژه، ای سی یو، سی سی یو، کلینیک‌های تخصصی و ۲۶۴ تخت بستری است.

جعفرپور با بیان اینکه جهت تجهیز بیمارستان‌های ۲۶۴ تختخوابی بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان نیز برای تجهیز این بیمارستان در نظر گرفته شده است که شامل بخش‌های مرتبط با تأسیسات و هواسازها، ژنراتورهای اضطراری، موتورخانه و… است و اکنون مناقصات آن در حال برگزاری است.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از پیگیری مستمر استاندار هرمزگان در راستای تکمیل پروژه بیمارستان ۲۶۴ تختخوابی قدردانی کرد و بیان داشت: ۲۵ درصد نسبت به برنامه زمان بندی شده پروژه جلوتر هستیم و امیدواریم بتوانیم تا بهمن ۱۴۰۳ این پروژه را مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

وی با اشاره به اتمام هر چه سریع‌تر پروژه بیمارستان ۲۶۴ تختخوابی گفت: با بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از این پروژه در حوزه بهداشتی و درمانی می‌توانیم در جهت توسعه فضاهای درمانی استان نقش مؤثری را ایفا کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo