×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قاطعیت همراه با دقت در مبارزه با فساد ضروری است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس افزود: در شرایطی که جهان در اوج نامردی جریان مقاومت در منطقه را تنها گذاشت و همه دنیا و جهان عرب نظرشان بر رفتن بشار اسد بود، ایران با قاطعیت از جریان مقاومت حمایت کرد.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: رهبر انقلاب سوریه را حلقه اتصال به جریان مقاومت فلسطین می‌دانند و این راهبرد و نگاه اجرا شد.

حجت الاسلام عبادی زاده خاطرنشان کرد: اتحادیه عرب نیز به تازگی اشتباه خود در طرد بشار اسد و سوریه را پذیرفته و این اشتباه را اعلام کرده است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تاکید مجدد رهبری بر مبارزه با فساد را مهم دانست و اضافه کرد: حدود ۲۰ سال قبل رهبری معظم انقلاب این هشدارها را در قالب هشت محور اعلام کردند که متأسفانه مورد توجه قرار نگرفت و اکنون دوباره آن را مطرح کرده اند.

حجت الاسلام عبادی زاده با اشاره به محورهای مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در مبارزه با فساد خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد با وجود برخی مخالفت‌ها، سپردن امور اداره کشور به افراد مطمئن، قاطعیت همراه با دقت در مبارزه با فساد، از محورهای مهم مبارزه با فساد است.

وی پرهیز از کارهای تبلیغاتی و مبارزه شعارگونه با فساد و برخورد یکسان با افراد در تمامی رده‌ها و جایگاه‌ها را از دیگر موارد مهم در مبارزه با فساد دانست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo