×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
سکان منطقه آزاد قشم در دستان مدیری از جنس مردم دریادل جزیره

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، شیخ یوسف جمالی، در دیدار عادل پیغامی، اظهار کرد: پایین بودن عمر مدیریتی در جزیره قشم، باعث شده تا فرصت خدمت گذاری تأثیرگذار فراهم نشود.

وی با اشاره به مشکلات زیرساختی جزیره قشم تصریح کرد: مشکلاتی ازجمله آب که نقش زیادی در ماندگاری جمعیت روستا و توسعه دارد، ضروری است موردبررسی و اقدام برای حل قرار گیرد.

امام‌جمعه اهل سنت بندرعباس همچنین عدم استاندارد بودن جاده‌های جزیره قشم را از دیگر مشکلات این جزیره دانست و گفت: متأسفانه این موضوع باعث شده تا افراد زیادی در اثر تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست بدهند.

وی توجه به امکانات پزشکی جزیره را مهم توصیف کرد و گفت: مردم انتظار دارند در دوره مدیریتی جدید که مدیرعامل آن سال‌هاست با اهالی جزیره‌ آشنایی داشته و از محرومیت‌های آن‌ها اطلاع کامل دارد به جزیره‌نشینان خدمت شود و کارهای ماندگار انجام گیرد.

شیخ جمالی از مدیرعامل منطقه آزاد قشم خواست تا از ظرفیت نخبگان در این جزیره در پست‌های مدیریتی به‌ویژه هیات مدیره بهره ببرد تا باعث امیدآفرینی بین مردم این جزیره شود.

به گفته وی، در این زمینه تاکنون علیرغم وجود افراد توانمند، اقدام قابل‌توجهی انجام نشده است و منطقه آزاد از فرصت همکاری نخبگان جزیره بی‌بهره بوده است.

امام‌جمعه اهل سنت بندرعباس بابیان اینکه انتظار مردم از منطقه آزاد قشم بازگشت به رسالت اصلی خود است، گفت: منطقه آزاد قشم باید به سمت ایجاد زیرساخت‌های تجاری به‌ویژه صادرات و سرمایه‌گذاری خارجی حرکت کند.

برنامه‌های ویژه‌ای برای افزایش خدمت‌رسانی به مردم‌ داریم

عادل پیغامی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این دیدار با اشاره به برنامه‌های این منطقه افزود: برنامه‌های ویژه‌ای برای توسعه زیرساخت‌های پزشکی انجام ‌شده و برای ترغیب پزشکان و متخصصان این حوزه نیز، پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است.

وی ضمن اشاره به شناخت مردم جزیره افزود: کارهای بلندمدت، نیازمند سرمایه‌گذاری کلان است و از منطقه آزاد به‌تنهایی برنمی‌آید؛ اما با توجه به ارتباطاتی که در سطح ملی وجود دارد، سرمایه‌گذاری‌های لازم در این خصوص انجام خواهد شد تا مردم طعم خدمت مسوولان را بیشتر لمس کنند.

پیغامی ادامه داد: در حوزه آموزش و آب نیز برنامه‌های خوبی در دستور کار است که انتظار داریم سرمایه‌گذاران، خیران و واقفان نیز درزمینه تأمین آب وارد میدان شده و همکاری کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo