×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
استقرار تیم جهادی پزشکی و دندانپزشکی در شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،ظهر امروز با حضور  مهدی دوستی و معاونین بهداشتی و دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیمارستان صحرایی مجهز با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و استانداری هرمزگان افتتاح شد.

در این بیمارستان سیار خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی به ساکنان شهرک یکصد هزار نفری پیامبر اعظم (ص) در غرب شهر بندرعباس ارائه می گردد.

۲۶ نیروی متخصص شامل ۱۵ پزشک و دندانپزشک ۳ متخصص زنان ۲ ماما یک چشم پزشک یک متخصص تغذیه ۲ متخصص داخلی و ۲ متخصص جراحی به مدت ۳ روز از چهارشنبه ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت به اهالی محله شهرک پیامبر اعظم بندرعباس خدمات تخصصی پزشکی و دندانپزشکی ارائه می دهند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه گفت: ارائه خدمات درمانی به مردم مناطق محروم در سال های اخیر توسط گروه های جهادی در اقصی نقاط استان صورت گرفته است.

دکتر یحیی میرزاده افزود: با توجه به جمعیت بالای شهرک جدید پیامبر اعظم (ع) در غرب شهر بندرعباس گروه جهادی پزشکی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و استانداری هرمزگان در قالب یک بیمارستان مجهز در این شهرک مستقر شده است.

  1. صامتی

    با سلام و عرض ادب ،

    خبر خوبی است ، اما با توجه به متن این خبر خوب نکته حائز اهمیت آن برای یک منطقه یکصد هزار نفری با ارائه خدمات سه روزه به نظر می‌رسد تناسبی نداشته باشد به همین منظور انتظار است که مدت زمان ارائه خدمات که جای تقدیر هم دارد از سه روز به ده روز افزایش یابد تا مردم بیشتری از ساکنین منطقه منظور طعم این حرکت خداپسندانه را بچشند. ممنون

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo