×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
بررسی مسائل و مشکلات صیادان هرمزگان و ارائه راهکار در جهت حل آن‌ها

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، در این جلسه مسعود بارانی با اشاره به برخورداری استان هرمزگان از بالغ بر ۳۵ هزار نفر صیاد و بیش از چهار هزار و پانصد فروند شناور صیادی گفت: هرمزگان با بیش از ۳۰۰ هزار تن صید سالانه رتبه اول صید و صیادی کشور را دارد.

بارانی برخورداری از ۱۹ بندر صیادی و بیش از ۲۲ موج شکن مردمی را ازدیگر برخورداری استان هرمزگان در حوزه صید و صیادی خواند.

در ادامه مدیر کل صید و صیادی سازمان شیلات ایران افزود: ظرفیت‌ها و توانایی‌های صید صیادی هرمزگان می‌تواند زمینه توسعه بیش از پیش، به ویژه در پایداری اشتغال و تولید استان و کشور را فراهم سازد.

رضا عباس پور نادری با اشاره به اهمیت صید وصیادی پایدار، از اتحادیه‌ ها و تعاونی‌های صیادی هرمزگان خواست تا با شیلات و به ویژه یگان حفاظت منابع آبزیان استان تعامل و همفکری بیشتری داشته باشند و شیلات را در کاهش فشار بر ذخایر آبزیان و همراهی کنند.

وی ایجاد زیستگاه های مصنوعی با مشارکت بخش خصوصی، ارتقای جایگاه تعاونی‌های صیادی و همچنین افزایش درآمد آنها، ترویج و گسترش صید با قلاب، بازنگری و تسهیل در پرداخت عوارض بندری و همچنین بررسی ویژه وضیعت صید و ذخایر ارزشمند آبزیان را از مهم ترین مسائل پیشرو استان ذکر کرد.

گفتنی است همچنین مدیر کل امور صید و صیادی سازمان شیلات ایران به همراه معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان و جمعی از مدیران شیلاتی از بندر صیادی بندرعباس بازدید و با جمعی از صیادان استان دیدار کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo