×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ناوگروه ۸۶ نداجا اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ دنیا کشید

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حجت الاسلام محمد عبادی زاده ظهر جمعه در جمع نمازگزاران بندرعباسی، با اشاره به بازگشت ناو گروه ۸۶ (نداجا) از طولانی‌ترین مأموریت دریانوردی تاریخ ایران با عبور از آب‌های پنج قاره جهان، افزود: بازگشت این ناوگروه به آب‌های سرزمین، رویدادی تاریخی، نقطه عطف دریانوردی ارتش جمهوری اسلامی و دستاوردی تاریخی برای ملت قهرمان ایران است.

وی عنوان کرد: ۷۰ هزار کیلومتر دریانوردی گروه‌های نظامی ایرانی‌ها در تاریخ ایران بی‌سابقه است، لذا بی‌دلیل نیست که وزیر خارجه روسیه این تعبیر جالب را که کاری که شما کردید از یک کشور ابرقدرت برمی‌آید، به کار برده است.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: فرمانده نیروی دریایی ارتش این ایده و لزوم انجام دریانوردی طولانی مدت در آب‌های بین‌المللی دنیا را تحقق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا به عنوان ایده‌پرداز اصلی این رویداد تاریخی از سوی فرماندهان ارتش دانسته است.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده یادآور شد: با عملیاتی شدن ایده این تفکر امروز دستاورهای آن را با بازگشت ناو گروه ۸۶ (نداجا) از طولانی‌ترین مأموریت دریانوردی تاریخ ایران با عبور از آب‌های پنج قاره جهان می‌بینیم و باید به ارتش و نیروهای نظامی‌مان ببالیم که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب از اقتدار جمهوری اسلامی در آب‌های راهبردی دنیا دفاع می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر این روز را بهانه‌ای برای الگوپذیری دختران جوان ایرانی از آن بانوی پاکدامن و عالمه دانست.

وی با اشاره به سالروز سوم خرداد روز فتح خرمشهر، این روز را پایان توهم صدام در فتح تهران عنوان کرد.

امام جمعه بندرعباس افزود: امروز ما می‌دانیم که اگر مقاومت کنیم هزینه‌های کمتری متحمل شده اما اگر فقط به دنبال سازش باشیم، دستاوردهای فتح خرمشهرمان را به مرور از دست خواهیم داد.

وی همچنین به روز تجلیل از امامزادگان به عنوان پناهگاه و ملجأ مردم اشاره کرد و بیان کرد: امامزادگان در کشور قطب‌های فرهنگی، چراغ‌های فروزان و وسیله تقرب مردم به اهل بیت علیهم السلام هستند.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده در پایان خطبه‌ها با اشاره آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه از خانواده‌ها خواست به دور از غوغاهای سیاسی به فرزندانشان اجازه تحصیل در حوزه‌های علمیه را بدهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo