×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
آزمون جذب نیروی انسانی شرکت نفت ستاره خلیج فارس برگزار شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، علیرضا جعفرپور در این خصوص ابراز کرد: این شرکت به منظور اشتغال‌زایی و تکمیل نیروهای مورد نیاز خود در واحدهای ستادی و عملیاتی نسبت به جذب نیروی انسانی در قالب آزمون استخدامی کرد.

وی ادامه داد: این آزمون با حضور داوطلبانی که در مقاطع دیپلم و کارشناسی اقدام به نام‌نویسی کرده بودند با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور طی دو روز پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه در ۲۹ حوزه‌ امتحانی در بندرعباس برگزار شد.

جعفرپور با بیان اینکه نتایج این آزمون نیمه دوم تیر ماه از طریق سایت سازمان آموزش کشور اعلام خواهد شد، افزود: برگزیدگان در نیمه اول مرداد ماه ۱۴۰۲ سه برابر ظرفیت پذیرش هر شغل به مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد و در نهایت ۵۰۶ نفر از داوطلبان پس از آموزش با قرارداد مستقیم در شرکت نفت ستاره خلیج فارس مشغول به کار خواهند شد.

وی در پایان گفت: هدف از برگزاری این آزمون جذب حداکثری نیروی ماندگار در استان هرمزگان و شرکت نفت ستاره خلیج فارس برای تولید پایدار سبد سوخت کشور است.

گفتنی است طی روزهای برگزاری این آزمون، علاوه بر نمایندگان سازمان سنجش آموزش کشور، نمایندگان ادارات بازرسی کل کشور و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت نفت ستاره خلیج فارس بر روند اجرای آن نظارت داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo