×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
دولت مردمی ماموریت‌های ابلاغی رهبر انقلاب را در بیانیه گام دوم دنبال می‌کند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،محسن خاکی نهاد در شورای اداری شهرستان خمیر هدف از حضور استاندار، معاونین در شورای اداری شهرستانها و بخشها و همچنین حضور مدیران دستگاه های اجرایی در میز ارتباطات مردمی و برگزاری جلسات در سطح شهرستان را در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: امروز در هجمه و جنگ ترکیبی دشمن قرار داریم که با تلاش و همت مضاعف مسوولان و صبوری مردم مانند گذاشته سربلند از مشکلات عبور خواهیم کرد.

وی افزود: تواضع در ارائه خدمات به شهروندان و مردمداری از گفتمان دولت مردمی و ایران قوی است که برای رسیدن به ایران قوی باید از مردم کمک و از وجود آنان بهره گرفت.

به گفته این مقام دولت در استان، راه اندازی میز تصمیم از ابتکارات استاندار در اجرای تصمیات معطله و گره گشایی مشکلات بین دستگاه هاست و چنانچه موضوعی توسط فرمانداری قابل انجام نباشد از طریق استاندار و از کانال شورای اداری پیگیری و اجرایی می شود.

دکتر خاکی نهاد با بیان اینکه رها کردن پروژه های قابل استفاده، تضییع حقوق بیت المال است، گفت: اداره کل ارشاد هرمزگان، مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان خمیر را با همین شرایط و وضعیت فعلی تحویل بگیرد و بخش‌های قابل استفاده را مورد بهره برداری قرار دهد و سایر مشکلات آن را با کمک دیکر متولیان به سرانجام برساند.

دبیر شورای اداری استان افزود: موارد مطرح شده در جلسات با اقشار و گروه های مردمی و شورای اداری و سایر موضوعات، در جلسه ویژه شهرستان ها که هر پنجشنبه برگزار می شود، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون استاندار یادآور شد: همانگونه که جهادی و انقلابی فکر می‌کنیم جهادی و انقلابی نیز باید عملیاتی کار کرد و در راستای رفع مشکلات مردم گام برداریم.

دبیر شورای اداری استان تاکید کرد: فضای همیاری خیرین در شهرستان خمیر برای توسعه تجهیزات بیمارستان مهیاست و دانشگاه علوم پزشکی باید در تامین نیروی انسانی به سرعت اقدام کند.

وی با اشاره به وظایف مسوولان در جهاد تبیین تاکید کرد: انبوهی از مشکلات گذشته برجای مانده اما حجم قابل توجهی از خدمات دولت که انجام شده به دلیل مشغله های زیاد ناگفته مانده است که در راستای جهاد تبیین باید مدیران اقدامات و دستاوردهای دولت و نظام را به مردم اطلاع رسانی کنند.

در این نشست با پیگیری سریع، رئیس اداره شیلات شهرستان معرفی شد و سایر مطالبات و درخواست های ادارات در دستور کار فوری قرار گرفت. مدیران و نمایندگان شش دستگاه اجرایی استان در این شورا حضور داشتند. حجت الاسلام صالحی امام جمعه شهرستان خمیر و مدیران دفاتر حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری نیز از سحرگاه امروز معاون استاندار را در برنامه های مختلف و بازدیدها همراهی می کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo