×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اختتامیه ششمین جشنواره صحفیه سجادیه دانشگاهیان کشور + فیلم

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، غلامعلی جاودان در آیین اختتامیه جشنواره صحیفه سجادیه ضمن تقدیر و تشکر از حضور میهمانان شرکت کننده و دست اندرکاران برگزاری این جشنواره پیام وزیر بهداشت را قرائت کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
یا منْ ذکره شرفٌ للذّاکرین، و یا منْ شکره فوْزٌ للشّاکرین،
صحیفه سجادیه اثر گرانقدر حضرت علی بن الحسین امام سجاد (ع)، گنجینه ی دعاهای جانفزا و هدایت زایی است که از آن امام همام به جا مانده و تصویری ناب و نورانی از معارف را در ساحت های متنوع ذکر، علم، اخلاق و عرفان فراروی مسلمین جهان نهاده است.
اینک که مراسم اختتامیه ششمین دوره جشنواره صحیفه سجادیه دانشگاهیان سراسر کشور با شعار “خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی” و با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تبیین مکتب سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در حال برگزاری است.
وظیفه خود می دانم از همه دست اندرکاران، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، دانشگاه و مراکز آموزش عالی، انجمن ها، تشکل ها و پدید آورندگان آثار به ویژه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه  علوم پزشکی هرمزگان و ریاست محترم این دانشگاه قدردانی نمایم.

امید است تلاش های صورت یافته برای درک و ترویج معارف نورانی مندرج در صحیفه سجادیه، در نزد آن امام بزرگوار مقبول و ماجور افتد و مایه سعادت و رستگاری باورمندان به مکتب جاودانه اسلام باشد.
دکتر بهرام عین اللهی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در مراسم اختتامیه جشنواره صحیفه سجادیه گفت: صحیفه سجادیه الگویی عالی برای جاری سازی نور هدایت در جامعه است.

همچنین در ادامه عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در آیین اختتامیه ششمین جشنواره صحیفه سجادیه دانشگاهیان کشور در بندرعباس با اشاره به اینکه در روایات، مخاطب مردم هستند اما در دعا خداوند متعال مدنظر است: ما به عنوان انسان نیاز به روح دعا داریم زیرا انسان موجودی تنهاست وفرهنگ دعا در جامعه باید ترویج داده شود چون به عنوان انسان از نطر روحی روانی شکننده هستیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo