×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رونمایی از سامانه سرمایه گذاری و گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، علیرضا ابراهیم پور در آئین رونمایی از سامانه ها و طرح های سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر آماده سازی بسترهای سرمایه گذاری گفت: با نظارت های سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش اقدامات مهمی در راستای اصلاح ساختار و تسهیل فرآیندها برای رفع موانع پیش روی سرمایه گذاران انجام شده است.

ابراهیم پور با اشاره به مهمترین بخش های سامانه سرمایه گذاری و گردشگری عنوان کرد: هدف از طراحی این سامانه ها شفاف سازی، تسهیل در امور و فرآیندهای مربوط به دریافت استعلامات اداری، حذف مراحل اداری، اعمال نرخ و ضرایب تاثیر گذار در هزینه تمدید دوره ساخت به صورت خودکار و انجام فرآیند‌های تمدید دوره ساخت توسط سرمایه گذار به صورت غیرحضوری است.

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به ارائه ۶۵ فرصت سرمایه گذاری اظهار داشت: طرح‌های تفریحی، گردشگری و خدماتی، جزیره هندورابی، ساماندهی سواحل، شهرک سلامت، شهرک نمایشگاهی، محور تمدن، بازسازی مجتمع پذیرایی پارس و مجتمع دپارتمان استور کیش با حجم سرمایه گذاری بالغ بر ۳۶ هزار میلیارد تومان انجام شده است.

وی در ادامه سخنان خود از بارگذاری طرح های بیشتر در سامانه سرمایه گذاری خبر داد و افزود: سرمایه گذاران می توانند با مراجعه به نشانی های invest.freezones.ir اطلاعات فرصت های سرمایه گذاری و biz.kish.ir مجوز های سازمان را دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش تصریح کرد: طراحی سامانه سرمایه گذاری منطقه آزاد کیش در راستای تسهیل ۱۵ فرآیند زمان بر به ۵ فرآیند؛ شامل ساده سازی فرآیند تمدید دوره ساخت و ایجاد پنل سرمایه گذاری انجام شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo