×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
۱۵ هزار هکتار اراضی پرورش میگو در هرمزگان ساخته می شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مسعود بارانی در حاشیه بازدید از مزارع پرورش میگو در شهرستان میناب با اشاره به اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فنی تکثیر و پرورش میگو بی شک به نفع مزرعه داران است، بر رعایت آن‌ها و ارتقای مدیریتی در مزارع پرورش میگو تاکید کرد.

بارانی همچنین از تاکید بر توصیه‌های لازم برای جلوگیری از بروز بیماری‌ها در این بازدید خبر داد و گفت: فصل تولید سال جاری از ابتدای اسفندماه با ذخیره سازی بچه میگو ۱۴۰۱ آغاز و تا پایان مردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: در استان هرمزگان ۱۱ هزار هکتار اراضی پرورش میگو آماده بهره برداری و ۱۵ هزار هکتار اراضی پرورش میگو در حال ساخت است.

وی از میناب به عنوان یکی از شهرستان‌های مهم استان هرمزگان یاد کرد و افزود: این شهرستان بیش از ۶ هزار هکتار زمین مستعد دارد که در صورت بهره‌برداری، تولید میگوی پرورشی شهرستان میناب به بیش از ۲۰ هزار تن خواهد رسید.

مدیر کل شیلات هرمزگان همچنین از همراهی و تعامل سازمان جهاد کشاورزی استان و دامپزشکی هرمزگان در مسیر توسعه‌های شیلاتی به ویژه تکثیر و پرورش میگو تقدیر و تشکر کرد و گفت: خوشبختانه سازمان شیلات ایران، استانداری هرمزگان و دیگر دستگاه‌ها و ارگان‌ها تعامل خوبی برای توسعه فعالیت‌های شیلاتی و حمایت از فعالیت‌های شیلاتی دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo