×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجرای اصولی دستورالعمل کنترل جمعیت سگ های بلاصاحب با همکاری تمامی دستگاه های متولی امر

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حمید جمالی گفت: در دستورالعمل مدیریت کنترل جمعیت و ساماندهی سگهای بلاصاحب، چندین ارگان در عمل به این دستورالعمل موظف هستند که در کنار شهرداری پای کار باشند.
وی ادامه داد: جلسه ای که با حضور معاون محترم دادستان برگزار شد در خصوص ساماندهی اصولی سگ های بلاصاحب از نحوه صحیح زنده گیری بدون آسیب رساندن به حیوان تا انتقال به پناهگاه و نظارت متولیان بر این امر و همچنین همکاری حامیان حیوانات گفتگو شد.
جمالی در این جلسه مطرح کرد: شهرداری به تنهایی قادر به ساماندهی سگ های بلاصاحب نمی باشد و این مهم بر اساس دستورالعمل با همکاری دستگاه های اجرایی دیگر نظیر دامپزشکی، علوم پزشکی، منابع طبیعی و محیط زیست باید صورت گیرد.
وی افزود: درمان سگ های بیمار، واکسیناسیون و عقیم سازی آنها در حیطه تخصص دامپزشکی و علوم پزشکی است و این وظایف با توجه به دستورالعمل به آنها محول شده است.
حمید جمالی عنوان کرد: در دستورالعمل نوشته شده که نگهداری از سگ ها در پناهگاه باید موقت باشد و پس از واکسیناسیون و عقیم سازی، رهاسازی شوند و منابع طبیعی و محیط زیست به عنوان اینکه قانون آنها را متولی این امر قرار داده باید محل رهاسازی را مشخص کنند.
وی ادامه داد: مقرر شد جلسه دیگری با حضور تمامی دستگاه های ذی ربط برگزار شود و هر یک بر طبق وظایفی که بر عهده دارند, همکاری نمایند.
این مقام مسئول در پایان از پیگیری های معاون محترم دادستان در خصوص ساماندهی سگ های بلاصاحب و از دستگاه های اجرایی و تمامی حامیان حیوانات که با شهرداری همکاری دارند، قدردانی کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo