×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رشد ۶۱ درصدی صدور و تمدید پروانه کسب از ابتدای سال / وزن اقلام معدومی ۹۰ درصد افزایش یافت

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،هرمز امیری با بیان این مطلب، اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت ماه ۶۶ فقره پروانه کسب صادر و ۷۹ فقره تمدید شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت تعداد ۲۰۷ مورد پرونده برای پروانه کسب در مدیریت بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم ثبت شده و ۲۱ پروانه نیز ابطال شده است.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: از ابتدای سال جاری همچنین چهار مورد تقاضای تغییر شغل، شش مورد نیز تقاضای دریافت کارت مباشرت در این مدیریت به ثبت رسیده است.

امیری با اشاره به برنامه ریزی برای افزایش نظارت و رصد بازار، افزود: در این مدت بیش از ۲۳۶۰ بازدید و بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفته که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته بیش از ۴۷ درصد افزایش نشان می دهد.

وی با بیان اینکه در دو ماهه نخست امسال ۱۰ پرونده به اداره تعزیرات ارسال شده است، خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت ۷۱۰ کیلوگرم اقلام غیراستاندارد و غیربهداشتی معدوم شده که این رقم نسبت به سال گذشته حدود ۹۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم در پایان گفت: همچنین در سال جاری با برنامه ریزی صورت گرفته دوره های آموزشی مختلفی با هدف آشنایی اصناف فعال قشم با چارچوب های قانونی، آشنایی با قوانین و مقررات و روش های نوین ارتباط با مشتریان برگزار می شود

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo