×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بندرعباس مهم ترین درگاه اقتصادی کشور

?ثابت قدم

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس تنها یک اتاق ویژه برای تجار نیست، بلکه اتاق اقتصاد مردم نیز می تواند باشد. به طوری که بخش اعظمی از نبض اقتصاد جامعه در اختیار این اتاق قرار دارد.

تجار و بازرگانان بعد از انجام ثبت نام و گذراندن یک دوره کوتاه آموزشی به عضویت اتاق در می آیند. این عضویت به این منظور است که تجار و بازرگانان فعالیت های اقتصادی خود را در چهار چوب قانون تجارت جمهوری اسلامی ایران انجام دهند و پاک دستی خود را در حوزه اقتصاد قانونی کنند و چهار چوب سیاست های نظام را بر سیاست های خود ترجیح دهند تا فسادی متولد نشود و این فساد ریشه در اقتصاد ندواند این را، راه مبارزه با فساد است که اغلب تجار و بازرگانان همواره بر این راه ثابت قدم بوده اند و اسیر خواهش های درون نشدند و دل در گرو خدمت به مردم نهاده اند و در کنار آن دستی بر خیر داشته اند و سختی های مردم را به سختی پاسخ نداده اند بلکه به حل سختی ها هجوم آورده تا گره از کار خلق باز کنند.

این روزها، اتاق بازرگانی بندرعباس می خواهد روزهای بهتر از گذشته را برای خود ترسیم کند و با بهره گیری از تجربه مدیریت گذشته و خارج از افت و خیزهای پیش آمده نقشه راه جدیدی برای رسیدن به فردایی بهتر مهندسی کند و انتخابات را در حوزه خانواده خود برگزار نماید.

خوشبختانه در کشور ما انتخابات همواره درست برگزار می شود اما این داوطلبان هستند که درست انتخاب نمی شوند.

اعضای اتاق باید خارج از هرگونه سلایق و دیدگاه فکری که دارند. به وضعیت پر التهاب گذشته و هنجارهای پیش آمده، با یک انتخاب خوب پایان دهند و فرصت گزیده شدن را از یک سوراخ به اتاق دوباره ندهند و بر اساس منافع ملت و مملکت داوطلب خوب را شناسائی کرده و بعد انتخاب کنند.

اگر چنین اتفاقی افتاد سوخت مایع موتور حرکت اتاق را به جامد تبدیل کرده اند و این فرصت را به اتاق داده اند تا اتاق بتواند جایگاه گمشده خود را بازآفرینی کند و افکار عمومی را نسبت به خود تطهیر نماید. اگر چنین شد افقی جدید همراه با نگاه امیدوار کننده به اتاق در بین تجار و بازرگانان ایجاد خواهد کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.